Klepp Legesenter

Skulevegen 7 4350 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Klepp Legesenter

Jeg byttet fastlege og ble hans pasient, gudsjelov for det.

Lege: Stein Eirik Heskestad Skrevet

Jeg hadde hatt fastlege på et annet legesenter i flere år. "Min" fastlege der sluttet og jeg ble "tildelt" ny fastlege. Allerede fra første konsultasjon "var der noe som skurret" kjemien mellom meg og legen var ikke som den skulle være, enkelt og greit. Så tok jeg endelig skrittet og byttet selv fastlege og etter anbefalinger valgte jeg Stein Erik Heskestad. Jeg hadde vært dårlig over lang tid uten at legen fant noen løsning på problemet. Nesten det første min nye fastlege gjorde var å få tatt en EKG måling og dermed bar det rett på sykehuset, jeg hadde hatt en hjerteinfakt.
Etter å fått satt inn en stent i en hjerteblodåre har jeg nå vært ok i lang tid. Dette pluss mye annet positivt gjør at jeg gir Stein Erik toppkarakter!

Veldig god lege!

Lege: Stein Eirik Heskestad Skrevet

En veldig flink lege som er god til å lytte og spør spørsmål for å komme dypere til problemet. God til å komme med løsninger og er veldig beroligende når jeg selv er stresset eller syk. Eneste som er dumt er at det ikke er lett å få en time hos han da han alltid er opptatt så jeg ender opp som regel hos en annen jeg ikke er like fornøyd med...

En fantastisk lege

Lege: Stein Eirik Heskestad Skrevet

Han bryr seg om korleis eg har det, han høyrer på meg, han vil eg skal ha det best muleg.
Spør kva han kan gjer for meg.

Dyktig lege

Lege: Magni Sønnesyn Skrevet

Hjelper og gir gode råd. Veldig dyktig spesielt ved svangerskaps sjekker. Jeg er alltid fornøyd når jeg kommer ut fra henne, føler jeg blir tatt på alvor og hun hører på hva jeg sier.
Problemet er at hun nesten aldri har tid, det er utrolig lang ventetid før man får time, så jeg ender som regel opp med en annen lege på legekontoret, noe som er veldig dumt.

En kunnskaps rik lege.den beste

Lege: Magni Sønnesyn Skrevet

Ho er veldig god til å lytte, og komme med gode enkle løsninger.
ho fyller deg opp på en godt måte, har tid til deg, ser aldri på klokka.
Hjelpe meg ut av en livs krise,ved å sende meg på "veien til bake" kosthold og trening.