Klepp Legesenter

Skulevegen 7 4350 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Klepp Legesenter

Super doktor!

Lege: Magni Sønnesyn Skrevet

Har flyttet fra kommunen, men beholdt doktoren! Hun er hyggelig, oppmerksom og grundig, en flink lege som ser hele mennesket. Dessverre for meg er det ikke alltid så lett å få time hos henne, iallfall ikke innen "rimelig tid", så jeg havner ofte hos en av de andre legene på senteret (heldigvis er de flinke, de også).

Flink lege

Lege: Rune Slettbakk Skrevet

Kjempeflink lege, som tar deg på alvor og virkelig vil hjelpe. Kjempefornøyd!

Ingenting er så fælt som å bli møtt av en lege som ikke tror på hvor vondt du har, eller hvor syk du faktisk er... Men denne legen er ikke slik i det hele tatt! Har blitt tatt godt i mot av ham, både med meg selv og med barna mine. Og har alltid følt at han ønsker å forstå og hjelpe best mulig.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Magni Sønnesyn Skrevet

Tar seg god tid til pasienten og lytter til deg. Ulempe: travel dame, så må vente en stund på å få time.

Fantastisk lege

Lege: Stein Eirik Heskestad Skrevet

Hadde fastlege ved et annet kontor nå er jeg en person som er lite hos lege men når jeg fikk et problem så forventet jeg å bli hørt ble rett å slett mobbet da byttet jeg fastlege med en gang til Stein Erik Heskestad og han ordnet opp med det jeg slet med med en gang han er bare fantastisk

Dyktig og raus.

Lege: Magni Sønnesyn Skrevet

Min fastlege gjennom 25 år. Grundig og oppdatert. Jeg er takknemmlig for at jeg har hatt og har henne fortsatt.