Krambua Legesenter

Telefonnummer55 33 68 8055 33 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
KrambualegesenterFjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av Krambua Legesenter

Hastig lege

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Legen roper meg opp og snur ryggen til for å gå inn på kontoret før jeg har rukket å gå inn første døren.
Når jeg lukker neste dør, døren inn til legekontoret, blir jeg spurt «hva kan jeg hjelpe deg med»før jeg har satt meg ned.
Ved spørsmål om råd blir jeg anbefalt å lese om forskjellige preparater og finne det som passer best for meg.

Lege etter mitt hjerte

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Hyggelige og empatiske konsultasjoner. Lett å snakke med. «Folkelig» og enkel og ikke nesen i været. Anbefales!!

Kunnskapsrik og medmenneskelig

Lege: Knut Steen Skrevet

Har hatt Knut som fastlege i en 6-7 år nå og har bare godt å si om han, uten tvil en dyktig lege, har fungert nesten som en psykolog også for meg da han er en du føler deg så trygg på. Uten tvil den beste legen jeg noengang har hatt.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Knut Steen Skrevet

Har hatt Knut som fastlege i flere år, han har alltid lyttet til meg og tatt seg god tid til å sette seg inn i det aktuelle problemet. Det eneste jeg kan utsette er tilgjengeligheten, ettersom han bare er på kontoret på fredager.
Er med tungt hjerte jeg nå bytter grunnet akkurat dette, men kan anbefale ham på det varmeste.

fantastisk lege

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

lyttende, empati, flink til og henvise til spesialist, kommer raskt til, faglig dyktig, super fornøyd. Kunne ikke fått en bedre fastlege