Krambua Legesenter

Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Krambua Legesenter

Trygg og empatisk

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Har hatt Mangersnes som fastlege i 15 år, mine 3 barn har henne også.

Veldig fornøyd med henne. Lytter, empatisk, og hjelpsom.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Knut Steen Skrevet

Steen har vær min fastlege i 20 år, nå har jeg skiftet lege fordi jeg har flyttet.
Jeg har bare godt å si om Steen som behandler, han har hatt min fulle tillit og har fulgt godt opp når jeg har henvendt meg.
Det er trygt å vite at man blir tatt godt imot når man trenger legebehandling. Kontoret har fungert godt for meg ved ferie/fravær, legene har hatt gode rutiner for å overta for hverandre.
Vurderingen bygger kun på min erfaring.

Utilgjengelig

Lege: Tove Ellen Forthun Skrevet

Umulig å få time når man trenger det, og de gangene man får time er det alltid hos en av de andre legene på senteret. Har helt tydelig ikke kapasitet til den listen hun har påtatt seg.

Sympatisk og lyttende

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Gir aldri inntrykk av at han har dårlig tid og ønsker å få deg ut raskest mulig, tvert imot så bruker han gjerne ekstra tid på å lytte, forklare og komme med gode råd.
Henviser gjerne til spesialister ved behov og følger opp alle eksterne undersøkelser og gir tilbakemelding.
Svarer som oftest samme dag på alle henvendelser og det har aldri vært problem å få time.
Litt ventetid på venterommet forekommer, men det er nok fordi han tar den tiden som trengs med pasienter som er inne for konsultasjon.

Har Gjennom flere ÅR HJULPET MEG MED.TAKK

Lege: Knut Steen Skrevet

En som virkelig bryr,. betyr mye i dagens samfunn. og jeg sier etter hodeskade og langt meget høyt blodtrykk over tid fikk dr. Steen orden på dette. Hadde 2slag er veteran, sliter med pstd. Dr. Steen har gjort meg til et bedre menneske. TAKK FOR DEN DU ER, TAKK