Krambua Legesenter

Telefonnummer55 33 68 8055 33 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
KrambualegesenterFjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av Krambua Legesenter

Kunnskapsrik og medmenneskelig

Lege: Knut Steen Skrevet

Har hatt Knut som fastlege i en 6-7 år nå og har bare godt å si om han, uten tvil en dyktig lege, har fungert nesten som en psykolog også for meg da han er en du føler deg så trygg på. Uten tvil den beste legen jeg noengang har hatt.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Knut Steen Skrevet

Har hatt Knut som fastlege i flere år, han har alltid lyttet til meg og tatt seg god tid til å sette seg inn i det aktuelle problemet. Det eneste jeg kan utsette er tilgjengeligheten, ettersom han bare er på kontoret på fredager.
Er med tungt hjerte jeg nå bytter grunnet akkurat dette, men kan anbefale ham på det varmeste.

fantastisk lege

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

lyttende, empati, flink til og henvise til spesialist, kommer raskt til, faglig dyktig, super fornøyd. Kunne ikke fått en bedre fastlege

Kunnskapsrik og rolig

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Karismatisk og rolig type. I motsetning til mange andre leger oppfører Dr. Wesnes seg som om han har god tid, og hovedmålet med besøket er ikke å få deg ut så fort som mulig. Han har alltid hatt god kunnskap om mine problemer, og er ikke redd for å slå opp i oppslagsverk om han trenger oppfrisking.

Jeg opplever å bli tatt på alvor, og har aldri blitt sendt hjem uten grundig utredning dersom det kreves.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Knut Steen Skrevet

En fantastisk lege å person .Han tar deg på alvor .Man blir grundig sjekket og er de noe problemer, gjør han noe med de.