Krambua Legesenter

Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av Krambua Legesenter

Tvers gjennom en omsorgsperson

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Uansett om jeg har flyttet lengre vekk fra legekontoret kunne jeg aldri tenke meg å bytte fastlege. Astrid får man alltid tid å føle seg sett og ivaretatt. Hun er selv dyktig, og vet når hun skal henvise videre. Tar seg god tid og spør alltid om det er noe annet hun kan hjelpe med, samt følger opp hvordan det går med tidligere problemer. Resten av personalet er også veldig hyggelige og flinke. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Kunne ikke fått en bedre fastlege!

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Flink til og henvise til spesialist, kommer raskt til, faglig dyktig, super fornøyd. Kunne ikke fått en bedre fastlege!

Behagelig lege som er genuint opptatt av å hjelpe

Lege: Erlend Hollund Brunborg Skrevet

Følte meg godt ivaretatt, både sett og hørt når jeg var på min første konsultasjon hos dr. Brunborg. Veldig positivt førsteinntrykk.

Dr. Anja Fosse er en intelligent, faglig dyktig og 100% ærlig fastlege!

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

Jeg var i tvil om jeg var kvalifisert for uføretrygd eller ikke, fordi jeg følte meg veldig svak og elendig på flere områder. Min fysiske og psykiske helse var på bristepunktet! Etter at Anja hadde inspisert meg fra topp til tå, og innvendig og utvendig så var svaret klinkende klart: Du er alt for frisk til å bli ufør!! Det var svaret jeg bare kunne drømme om og håpe på, og siden har helsen min gått strake veien oppover! En gjennomsnitts doktor ville gitt meg "trylle" tabletter, tvilsomme og generelle svar, som hadde hatt som formål å holde meg frisk/syk for i neste omgang å utnytte min "fantasi" sykdom med videre falske behandlinger... Slike triks er ikke tilstede hos Dr. Fosse! Men om jeg hadde hatt en virkelig livstruende sykdom som f.eks. kreft, så ville blodprøvene avdekket disse fakta, og jeg vet med sikkerhet i mitt stille sinn, at Dr. Fosse hadde umiddelbart gitt meg riktig diagnose og riktig oppfølging til det beste for meg!

Trygghet

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

Hun ser hele familien, er effektiv og men ryddig og har full kontroll på det som med søknader når en har barn med spesielle behov