Krambua Legesenter

Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Krambua Legesenter

Profesjonell, blid og effektiv (litt varierende dagsform)

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Hun er profesjonell og møter pasienten med et smil, men dagsformen er varierende, som en annen skrev her - har enkelte ganger følt meg litt "avfeid" (gjerne på dager med fullt venteværelse) Hun er effektiv, noe som er en nødvendighet med så stor pasientliste. Men det kan gå på bekostning av å lytte til pasienten og la denne snakke seg ferdig. I det store og hele er hun nok en av de bedre fastlegene der ute, og hun har hjulpet meg når jeg har kommet til henne. Det er 2 resepsjonsdamer på Krambua Legesenter - den ene (Eva) er veldig flink og den andre virker fullstendig nedsnødd.

kvaliteten varierer

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Store variasjoner fra gang til gang. Kan være lyttende, empatisk og ha god innsikt en time, men kan samtidig være brå, utålmodig og man kan føle seg litt til bry. Opplevde en gang at hun lo av en for meg alvorlig problemstilling.

Er rask å henvise, men kunne tenkt meg at hun hadde noe mer medisinske kunnskaper.

Har noen gang vurdert å bytte, men utsetter det hver gang jeg blir møtt på en respektfull og verdig måte.

enestående!

Lege: Tove Ellen Forthun Skrevet

utrolig flink til og lytte og forklare..
kan virkelig faget sitt og vet hvem hun skal kontakte med en gang om det dukker opp noe!
utrolig leit ikke alle leger e som henne!

Fin og flink fastlege

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Har gått til Astrid siden fastlegeordningen kom i gang, og har blitt godt fulgt opp både når jeg har vært syk og når jeg bare har fått time for å fornye en resept. Flink til å henvise videre og trygg nok i faget sitt til å erkjenne at hun ikke er spesialist innenfor alle områder. Anbefales absolutt.

hyggelig

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

fornøyd, lytter til det du har å si. smilende og blid. Og føler meg verdsatt av henne.