Krambua Legesenter

Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Krambua Legesenter

Sympatisk og lyttende

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Gir aldri inntrykk av at han har dårlig tid og ønsker å få deg ut raskest mulig, tvert imot så bruker han gjerne ekstra tid på å lytte, forklare og komme med gode råd.
Henviser gjerne til spesialister ved behov og følger opp alle eksterne undersøkelser og gir tilbakemelding.
Svarer som oftest samme dag på alle henvendelser og det har aldri vært problem å få time.
Litt ventetid på venterommet forekommer, men det er nok fordi han tar den tiden som trengs med pasienter som er inne for konsultasjon.

Dyktig.- og imøtekommende

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Dyktig og alltid like imøtekommende gjennom 11 år.- som min og mine tre barns fastlege. Kan anbefales på det varmeste.

Anbefaler

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

Dr Anja er en veldig god og lyttende lege. Hun prøver alltid å hjelpe ved å se etter forskjellige løsninger. Dr Anja svarer raskt og saklig på e-konsultasjonen. Jeg er veldig glad at hun er fastlegen min.

Lite lydhør

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

Virker lei jobben eller er overarbeidet, noe som kan merkes ved legebesøk og kan oppleves direkte ubehagelig.

Trust and safe

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Astrid always listen carefully to what i am telling her, she is a very trust worthy doctor and she made sure that I understand the sickness and she always give me the proper and best medication i needed:-)