Vettre Legekontor

Konglungveien 202 1392 Vettre

Siste vurderinger av behandlere ved Vettre Legekontor

Elsker fastlegen min!

Lege: Marthe-Lise Næss-Andresen Skrevet

Jeg har hatt Marthe-Lise som fastlege i noen år nå, og jeg er utrolig glad for det. Hun er snill, vennlig, behagelig å prate med, faglig dyktig og gjør fornuftige valg. Hun holder tråden på hva vi har snakket om tidligere selv om vi ikke har så hyppig kontakt, og følger opp på det som trengs. Det fungerer fint å veksle mellom fysisk oppmøte og e-konsultasjon ut ifra hva som er behovet, og ved e-konsultasjon er det rask respons. Jeg er veldig glad i fastlegen min og håper å ha henne i mange, mange år framover.

Trygg og grundig

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Man føler seg godt ivaretatt og sett.
Dyktig til å følge opp. Er lyttende og stiller avklarende og gode spørsmål.

Jeg anbefaler ikke til noen!!!

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Vi er svært misfornøyd med legens arbeid. Vi har en baby og han oppfører seg veldig frekt under undersøkelsen. Hun ser ut til å være veldig irriterende for pasientene. Å velge lege Hulbak var det verste alternativet!!!

Professional

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

I see some people write about not communicative doctor.. Which, in my opinion not the most important for doctor.
She listened all what i said, explained where i had questions and took all necessary analysis.
Before i had another doctor, and also have with what to compare.
Maybe could be better if she was a little more open, but the main, she is a good professional.

Tillitt og service

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Har brukt Solfrid i ca 12 år. Og er veldig fornøyd med henne på alle måter. Hun tar meg i mot på venterommet med et smil. Hun tar seg tid til meg. Har jeg flere problemer, så hjelper hun meg med de også. Men hun vil ikke gå over tiden pga andre pasienter som venter, det er forståelig og en selvfølge. Vi har en veldig god kjemi, og kan smile og le. Helsepersonellet ute i skranken er jeg også veldig fornøyd med. Det er mye smil og latter og god kjemi med de også. Trives veldig godt der, og vil nok fortsette