Vettre Legekontor

Konglungveien 202 1392 Vettre

Siste vurderinger av behandlere ved Vettre Legekontor

Dr. Vetikke

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Kommer inn på legekontoret i håp om å få svar på plager eller problemer. Sitter der med en følelse av at hun ikke skjønner hva jeg prater om og hun er vanskelig å kommunisere med. Man kan begynne å lure på om hun interesserer seg for å hjelpe pasienten. Har opplevd at jeg sitter og får beskjeden "Nei, jeg veit ikke hva dette kan være jeg...". Rett og slett en lege det er vanskelig å stole på.

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Solfrid er alltid hyggelig, imøtekommende, forståelsesfull, gir effektiv og god hjelp både for meg og mitt barn. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales på det varmeste.

Trygg og åpen, lydhør

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

God lege. Holder god oversikt over bakgrunnsopplysninger. Stiller gode spørsmål. Trekker inn ekspertise når det behøves.

Dyktig og Lyttende

Lege: Marthe-Lise Næss-Andresen Skrevet

Svært fornøyd med hun som lege.
Opplever at hun raskt forstår min situasjon, setter seg inn i problemet og løser det effektivt. Gir tips og råd som kan bidra til å forebygge skader og sykdommer senere.

Lite innterisert

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Har hatt henne to år nå, men å sitte hos legen å må komme med forslag selv er jeg ikke vandt til. Derfor bytter jeg nå. Hun sier ikke mye, så blir kjedelig å sitte der og ingen sier noe.