Vettre Legekontor

Konglungveien 202 1392 Vettre

Siste vurderinger av behandlere ved Vettre Legekontor

dårlig

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

For noen måneder siden gikk jeg å gjøre min kontroll Jeg følte meg skikkelig dårlig magesmerter hadde gjort en avtale for en tirsdag, men det gjorde vondt for mye så jeg gikk på torsdag i forrige uke ... på kontoret vente en time å bli sjekket av legen hun tok meg blodprøve etc .. snakket litt med å forklare at ikke ville kommer på tirsdag fordi jeg blir kjekket denne dagen ,sa hun slette tid tirsdag planlagt, betalte i banken terminal med dem. jeg gikk hjem og jeg dro på ferie med familien min. etter en måned tilbake fant jeg i posten regninger med Inkasso jeg lurte på hvorfor, jeg gikk umiddelbart til klinikken for å snakke med legen som nektet å motta ikke meg Sekretær gjort alt mulig for å få meg i kontakt med men hun til å vise kvittering at jeg har betalt min konsultasjon, men legen nektet å lytte og måtte betale jeg summen på kr 699 på den tirsdag, som hun måtte avbryte og hun har ikke gjort
selskapet fortalte meg at jeg ble enige om at han hadde betalt på dagen torsdag, men legen nektet å ringe selskapet og fjern den tirsdag.
til meg leger er Guds engler fordi de kan helbrede og forbedre smerte, men dette er det verste ENGLER jeg kjente

Den verste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Dr Wilmers virker uinteressert..., hun er ikke særlig villig til å undersøke deg og heller ikke villig til å henvise... Etter et par veldig frustrerende legebesøk byttet vi fastlegge

Ikke fornøyd

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Min første og eneste time for min del, opplevde jeg å ikke bli tatt seriøst. Ikke lyttet til, og en lege under tidspress. Mitt andre besøk for barnet, var hun ikke flink til å behandle han.

Blodprøvetaking av både meg og barnet gikk særdeles dårlig, og dette har jeg aldri opplevd et problem med andre steder.

Så vi byttet legekontor.

Den desidert verste legen jeg har møtt på!

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Denne legen er på alle måter den dårligste legen jeg har møtt på. Verken vennlig eller interessert i pasienten. Siden hun ikke vet hva hun skal gjøre med "deg" vil hun heller ikke henvise virker det som.. Tror det eneste hun klarer å hjelpe med er "vanlige" sykdommer som forkjølelser ect...

På meg virker det som hun mister sosial kompetanse (ikke minst empati) og lidenskap for jobben hennes.

Dårlig! Lite lyttende og uinteressert

Anbefales IKKE!
Hun virker uinteressert i pasienten og utenom halsbetennelse og enkle hverdagsplager kan hun lite og virker å ikke bry seg i det hele tatt