Vettre Legekontor

Konglungveien 202 1392 Vettre

Siste vurderinger av behandlere ved Vettre Legekontor

Grei lege.

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Dr. Hulbak som lege er helt grei, verken mer eller mindre.

Dessverre er det resten av legekontoret som ødelegger for en positiv omtale. Det tar det lang tid å komme igjennom på telefonen. Helsesekretærene er svært lite behjelpelige og imøtekommende både i telefonen og ansikt til ansikt. Jeg kommer til å bytte legekontor, ikke pga Dr. Hulbak, men pga helsesekretærene.

Uinteressert

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Har hatt samme fastlege ved Vollen legekontor i rundt 25 år, men ble tildelt en annen lege da min faste ikke lenger praktiserer ved kontoret. Jeg er midt inne i vurderingen av mageproblemer og ønsket en konsultasjon for å komme videre i denne vurderingen. Min nye fastlege var imidlertid syk og jeg fikk time hos Dr. Wilmers. Det ble en dårlig opplevelse da jeg opplevde at Wilmers nærmest var uinteressert. Hun skumleste journalen min på PC-skjermen mens jeg var der og hadde svært lite å foreslå som ville bringe meg videre i utredningen av mageproblemer jeg har hatt til og fra i flere år. Jeg måtte nærmest foreslå ting selv og endte da opp med at hun henviste meg til en CT-undersøkelse. Det hele føltes upersonlig og nærmest tilfeldig.

Grei lege, håpløst legekontor

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Byttet lege etter kort tid, men hadde tre-fire besøk hos Hulbak. Hun virker grei nok, lett å forklare ting til, tar problemstillinger/ spørsmål angående barns helse alvorlig og tar seg tid til å forklare.
Legekontoret som helhet har derimot mye å gå på. Vanskelig å komme gjennom på telefon, surt personell i resepsjonen, veldig lite serviceinnstilling.

Det beste lege

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

En snill og forståelsesfull. Det beste legen jeg har hatt.

Flink lege

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Tar seg god tid, lyttende, aldri problem å få time.
Henviser fort til spesial-list hvis hun er i tvil.
Ok lege synes jeg.