Vettre Legekontor

Konglungveien 202 1392 Vettre

Siste vurderinger av behandlere ved Vettre Legekontor

Trygg, lyttende og dyktig lege

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Jeg har gått hos Hulbak i flere år, og veldig hyppig det siste året. Er svært fornøyd med behandlingen; tatt på alvor, raskt videre til spesialist og meget god oppfølging gjennom dette året. Mao. en lege som er der når det trengs. Har fulgt opp situasjon med svært høyt blodtrykk med bred forståelse av tilstanden. Hulbak er en lege som er til å stole på når man virkelig trenger det. Lett å kommunisere med. Jeg gir henne mine beste anbefalinger!

Lite tilfredsstillende lege

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Hun er veldig uinteressert og kan virke dømmende ovenfor pasienten. Gir uttrykk for at man kaster bort tiden hennes. Hun glemte å sende en henvisning for meg, og sendte den ikke før jeg purret på det etter 2mnd. Henvisningen var i tillegg så mangelfull at den ikke ble tatt imot på sykehuset.
Hun virker ganske sur og lite imøtekommende. Måtte bytte til en annen lege da jeg ikke fikk god nok hjelp.

Slapp og tilbakeholden

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Synes at legen er slapp og svært tilbakeholden. Hun kommer heller ikke med noe informasjon og vi må spørre og grave for å få informasjonen vi trenger.

Vi har byttet fastlege på grunn av dette og har funnet en fastlege som tar seg god tid, lytter til oss foreldre og som gir oss god informasjon.

Meget bra som barnedoktor, hyggelig som fastlege for voksne. Dårlig kontor!

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Helt grei som fastlege, hyggelig og effektiv, VELDIG flink med barn!
Jeg har egentlig ikke noe å utsette på Solfrid Hulbaks innsats ved Heggedal legesenter, det er bare så synd at hun jobber med så lite serviceinnstilte helsesekretærer! Jeg har funnet det umulig å komme igjennom på telefonen (gir som regel opp etter 20-30 minutter) og går alltid ut av kontoret sydende av sinne over dårlig service. Vel og merke om jeg har vært der for egen del! Er barna innvolvert er det null problem.
Så nå bytter jeg fastlege.
5 stjerner til doktor Hulbak, 1 stjerne til Heggedal Legesenter

Flink med barn, ryddig og saklig

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Min familie og jeg er nyinnflyttede heggedøler og som valgte Heggedal legesenter, da dette ikke er langt unna vårt hjem. Vi har allerede vært hos henne ved tre anledninger, og vi er blitt godt tatt imot og tatt på alvor. Jeg vil gi henne ros for hvordan hun har vært som lege for vår lille sønn, og for at hun er tålmodigheten selv. Jeg har sjelden opplevd at et voksent menneske har klart å forvandle en skremmende situasjon med undersøkelser til at den lille smiler, vinker og sier "ha det!" på vei ut av døren. Solfrid Hulbak er en trygg og solid fastlege