Vettre Legekontor

Konglungveien 202 1392 Vettre

Siste vurderinger av behandlere ved Vettre Legekontor

Veldig bra lege og legesenter! Anbefales!

Lege: Marthe-Lise Næss-Andresen Skrevet

Jeg har nylig flyttet til Asker og skulle bytte fastlege. Dette gjorde jeg en tidlig morgen og sendte inn en bestilling på legesjekk med en gang, siden det ofte pleier å ta lang tid da det ikke er akutt. Etter en halvtime samme dag ringte telefonen og jeg fikk legetime en time etterpå. Hun jeg snakket med var behjelpelig med veibeskrivelse og veldig hyggelig siden jeg ikke var så godt kjent. De var vennlige og behjelpelige på legekontoret og legen tok seg god tid til meg og var pratsom og vennlig! Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Også veldig flinke de på laben. Dette var et veldig godt førsteinntrykk! Jeg er glad for at jeg nå har fått en kvinnelig fastlege, da jeg tidligere kun har hatt mannlige. Anbefaler denne legen og dette legekontoret på det sterkeste.

Veldig hyggelig og dyktig lege

Lege: Marthe-Lise Næss-Andresen Skrevet

Veldig hyggelig og ung lege, som tar seg tid og bryr seg om pasienten. Er selv om kvinne som setter stor pris på å få komme til en kvinnelig lege.

Overfladisk, dømmende og kunnskapsløs. Dårlig utstyrt

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Manglende oppfølging og forklaring av prøver. Får inntrykk av at hun ikke er i stand til å svare. Må hale ordene ut av henne.
Virker forutinntatt og dømmende. Jobber kun fire korte dager i uka.

Svært enkelt utstyrt "laboratorium". Inngir ikke tillit.
Bør bli mer empatisk og lyttende. Bør forklare hensikten med prøver og resultatene av dem.

Lyttende og klok lege

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Dr. Wilmers er helt fantastisk. Normalt ville jeg ikke ha deltatt på en slik arena som denne, men gjør et unntak. Dr. Wilmers tar seg tid, er veldig flink til å lytte og utviser klokskap i tillegg til solid kompetanse. Hun har vært flink til å henvise til spesialst når det har vært nødvendig. Jeg føler meg sett og ivaretatt på aller beste måte.

Slapp og usikker, anbefales ikke!

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Dessverre er jeg misfornøyd med både legen og legekontoret. Må ringe mange ganger før telefonen svares, og hun er ofte ikke tilstede. Hun virker usikker og uinteressert, snakker det absolutt minste og forklarer svært lite. Dårlig også til å gjennomføre små behandlinger (på f.eks. sår), trenger ofte unødvendig hjelp fra sykepleier.