Vettre Legekontor

Konglungveien 202 1392 Vettre

Siste vurderinger av behandlere ved Vettre Legekontor

Misfornøyd

Lege: Marthe-Lise Næss-Andresen Skrevet

Til tider hyggelig, men det virker som det kommer an på dagen. Opplever at hun til tider er usikker, ikke hører/tror på deg som pasient. Opplevd at det er blitt tatt prøver uten samtykke. Første gangene hos henne opplevde jeg henne som en dyktig lege, men etterhvert oppleves det som hun har lite tid.
Det er mye ventetid på venteværelset før man kommer inn, og jeg har også opplevd at jeg har måttet forte meg på timen så det kan tas igjen tapt tid for andre pasienter.

Arrogant og lite hjelpsom.

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Solfrid Hulbak er den dårligste fastlegen jeg har hatt noen sinne. Hun er respektløs og lite hjelpsom. Når du kommer med helseproblemer så gjør hun de til bagateller og hun vil ikke ta flere problemer samtidig. Da får du bestille en annen time og betale igjen😳 hun svarer direkte frekt noen ganger og virker veldig autoritær og lite sympatisk, anbefales virkelig ikke.

Påtatt og respektløs

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Jeg har hatt Hulbak som lege i 8 mndr. Pga en del sykdom har jeg derfor vært ofte hos henne. Jeg finner henne lite empatisk, belærende og det er rett og slett ubehagelig å være til time hos henne. Anbefaler henne derfor ikke. I tillegg som så mange andre har skrevet her; helsesekretærene er sure og hele kontoret er det dårligste legekontoret jeg har vært innom. Skjerpings!

Trygg og flink

Lege: Marthe-Lise Næss-Andresen Skrevet

Hun har tid til å lytte på meg/barna mine sine problemer. Snill og en veldig god lege. Jeg stolthet på henne når jeg var gravid.

Trygg, flink

Lege: Marthe-Lise Næss-Andresen Skrevet

Hører på det jeg har å si, føler meg trygg. Hun får meg aldri til å føle at jeg "klager", og hun tar plagene mine på alvor. Flink til å henvise til spesialist og stoler på henne til å gjøre det som er best for meg. Også generelt veldig hyggelig og snill.