Stadion Medisinske Senter AS

Sognsveien 75D 0855 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stadion Medisinske Senter AS

Utilgjengelig lege og svært dårlig service på legekontoret.

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Dersom du ønsker en fastlege som har tid til å møte deg innen tre uker så er ikke dette stedet for deg!

Ikke særlig forståelsesfull

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Dessverre den dårligste fastlegen jeg har hatt. Svært lite empatisk og forståelsesfull i vanskelige situasjoner. Ikke flink til å følge opp og ikke spesielt lyttende.
Kaster meg nærmest ut døra når tiden er slutt, føler meg hverken forstått eller hørt og er ikke spesielt imøtekommende.
Også svært vanskelig å komme igjennom på telefonen.

Følger ikke opp, svarer ikke og utilgjengelig

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Har aldri hatt dårligere lege. Det går ikke an å få tak i henne og hun følger ikke opp. Hører ikke godt etter og har hele tiden hastverk.
Har ringt til henne flere ganger og bedt om svar på noen undersøkelser uten å få det.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Ellen er veldig flink og tar seg god tid til hver pasient. Hun er nøye med oppfølging, og tar det du sier seriøst. Hun er god til å henvise videre, og en god lytter. Jeg har hatt mange fastleger i mitt liv pga. mye flytting, og hun er helt klart den beste jeg har hatt til nå.

Vanskelig å komme igjennom på sentralbord

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Etter flytting til annet kontor og frem til nå 07.11.18 er det svært vanskelig å komme igjennom på tlf for å få bestilt time eller gitt beskjeder. Det er ingen svarer som gjør at du skjønner at du har kommer til riktig sted. Tlf bare ringer og ringer og ringer .....