Sørlandsparken legesenter

barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sørlandsparken legesenter

Kan ikke anbefales

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Jeg er hos legen hvert 3. År kanskje. Aldri syk. Jeg hadde et uhell og slo ryggen kraftig. Hadde problemer med korsryggen og dette gav sinnsyke smerter i venstre bein. Hadde ingen følelser i tærne. Lønnerød stiller seg da tvilende til alvorlighetsgraden. Jeg kunne i stå oppreist en gang.
Han ville ikke sjekke ryggen heller. Stilte diagnose (feil) gjennom samtale. Fikk utskrevet betennelses dempende medisiner, samt en adresse til en internettside om ryggplager. Måtte be om smertestillende samt sykemelding. Dette burde han fikset med en gang.
Kan legge til at han skrev ut nozinan som smertestillende. Utdatert medisin som blir brukt for å roe ned sterkt sinnslidende pasienter. Gikk rett i søpla da en mer kompetent lege forklarte hva det var.
Hele seansen virket merkelig og jeg kan ikke anbefale denne legen

Dyktig Lege

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Har gått regelmessig til denne legen i minst 15 år. Legen har sørget for riktig behandling og henvist videre til spesialisthelsetjeneste når det har vært nødvendig. Veldig skoleflink og god på data. Skriver svært gode legeerklæringer.
Denne legen er dyktig, og har nå fått spesialist i almenmedisin.
Mann, 62 år.

Dyktig lege

Lege: Thor-Erling Haaland Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Håland som min fastlege.
Han er veldig hyggelig, lytter, tar meg som pasient alvorlig, veileder og gir gode råd.
Medisinering og evt. videresending til spesialister gjøres på en måte som gjør at jeg føler meg trygg som pasient.

Lite løsningsorientert, dårlig vurderingsevne.

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Han er ikke interessert i å se saken fra pasientens ståsted. Rigid og lite villig til å lytte. Svært dårlig motivator. Jeg har en følelse av at han er en motpart til pasienten, og ikke medspiller. Konkluderer på sviktende grunnlag.

Ikke fornøyd med denne legen

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Jeg hadde denne legen i noen år før jeg så meg nødt til å bytte.

Han er vrien og vanskelig og man må gå flere ganger med den samme plagen før han tar seg tid til å lytte.

Sitter med nesa i dataen og tar tlf under konsultasjon,man føler seg dårlig ivaretatt .