Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Innstranda Legesenter AS

Tar seg tid, men hører ikke/ser ikke hva jeg har behov for.

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Hun tar seg god tid når du kommer inn til time (noe forsinket begge ganger jeg har vært der). Det som trekker ned er at hun ikke "hører" det som blir bedt om av hjelp. Hun virker som om hun har gjort seg opp en mening og er låst til denne. Bytta fastlege til henne for å få hjelp, men kommer til å bytte igjen så snart anledningen byr seg med riktig lege.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

For en flott lege!!! Gro Merete lytter, gjør grundige undersøkelser, ser deg, virker som hun forbereder seg godt til timen ved å se på tidligere historie for å oppfriske hennes bilde av deg og bagatelliserer ikke ting uansett hvor små de er. Veldig profesjonell og hyggelig, empatisk og forståelsesfull. Hun fokuserer på å samarbeide om behandlingen der du selv bestemmer hvordan du vil gå fram, og i hvilket tempo. Hun vil virkelig hjelpe deg uansett hva det er, og hun har ALDRI gitt meg følelsen av at hun har dårlig tid og bare vil få timen unnagjort, slik jeg har opplevd hos andre. Hun har heller ikke noe problem med å ta opp flere ting iløpet av en og samme time, der andre ofte ber deg bestille ny time dersom du har mer enn en ting å ta opp.

Jeg mister henne dessverre som fastlege nå, siden jeg flytter til en annen by, men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne ta henne med meg på flyttelasset. Alle som får ha Gro Merete Reppen som lege er utrolig heldige, tenk om alle leger var som henne!!

Variabel

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Har vært en del hos henne i det siste, og noen ganger er hun veldig flink og lyttende, mens andre ganger kan hun oppleves arrogant og stresset.
Etter hver gang jeg har tatt prøver lover hun å ringe tilbake, men så glemmer hun det av.
Jeg kommer nok til å bytte så fort jeg får sjansen.

Den nye fastlegen på Vivaklinikken

Lege: John Espen Rohde Skrevet

Den nye fastlegen på Vivaklinikken er ansatt etter at kontoret har vært bemannet av noen vikarer tidligere. John Espen Rodhe er den nye fastlegen der som jeg ikke er helt fornøyd med. Kontoret er bra på tilgjengelighet og beliggenhet. Helsesekretæren er virker dyktig.

God oppfølging!

Lege: John Espen Rohde Skrevet

Rohde er en kjempegod lege, punktlig på tiden, jobber raskt og er grei å ha med å gjøre. Man blir tatt på alvor og tatt godt vare på. Anbefaler flere å gå til denne legen.
Eneste negative er at timene kan gå veldig raskt til tider slik at man ikke rekker alt man er der for, men den oppfølgingen man får er kjempegod!