Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Innstranda Legesenter AS

Svært dyktig fastlege

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Endelig har jeg fått en fastlege som faktisk tar seg tid til å kartlegge problemstillingen og ta det derfra. Jeg føler meg sett og møtt, og det jeg kommer med blir fulgt opp.

Det er også store pluss at det er lett å bestille timer, og at man til og med kan få videokonsultasjoner v. behov.

Trygg og direkte

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Takk for rask vurdering og snar henvendelse til sykehus. Ei lita frøken og en løveunge fikk effektiv behandling etter en natt på sykehuset. Vi er takknemlige for å bli tatt på alvor.

Dyktig lege

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Dyktig lege som tar meg på alvor, ser problemene mine og ser min helhet og behov. Dette er egenskaper ikke alle leger har, profesjonell og hyggelig lege.

Trygg

Lege: John Espen Rohde Skrevet

Han er en veldig god fastlege, han tar gode vurderinger, rask og finne svar og han får meg til å føle meg trygg og forstått.

Svært nedlatende og frekk

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Hadde mitt første og siste møte med Jørgensen i dag. Under legetimen stilte han flere upassende spørsmål.

Jeg ba han bare om å signere et skjema. Helt uten annen kontekst enn at jeg har en funksjonsnedsettelse, spurte han «hva er planen din videre etter studie? Tror du virkelig noen vil ha en som deg i jobb?»
Jeg fortalte at en bedrift allerede har vist interesse for å ha meg i jobb. Han svarte «åja er det så lett å få jobb? Hele klassen din må jo ha fått jobbtilbud da».