Songdalen legesenter

Songdalsvn.53 4645 Nodeland

Siste vurderinger av behandlere ved Songdalen legesenter

Ivaretatt til bedring

Lege: Leif Erik Riddervold Skrevet

Flyttet hertil for 5 år siden sammen med ett komplisert sykdomsbilde med på lasset. Fikk Riddervold som fastlege noe jeg er takknemlig for. Gjennom god oppfølging, analyser og bedre medisinske endringer, har gitt reduksjon i medisinbruk, selvfølgelig kombinert med egeninnsats. Resultatene har ført til betydelig bedring i helse og dermed hverdag. Får alltid nødvendig og god støtte/oppfølging når det er påkrevd.
Dyktig lege som faktisk bryr seg.

Utrygg

Lege: Leif Erik Riddervold Skrevet

Byttet til Riddervold for ikke så alt for lenge siden og jeg må si at jeg fikk dår inntrykk fra første hallo. Han er både kald og uinteressert i hva jeg har å si, tar meg overhode ikke alvorlig og dømmer meg før han vet fakta. Ikke en lege for meg hvertfall!!

Kunnskapsrik, hyggelig og trygg

Lege: Jasmin Haj Younes Skrevet

Veldig fornøyd med Jasmin. Anbefales på det varmeste. Har vært hos 3 leger ved senteret og alle er kjempefine. Problemet ved Songdalen Legesenter er enkelte legesekretærer. Havner fort i usaklige, unødvendige og lange diskusjoner med dem- om ting de ikke har noe med. Gjør at man gruer seg til å ringe.

Tillitsfull og fantastisk lege

Lege: Rune Bjoraa Hodne Skrevet

Tillitsfull, tar seg tid, kunnskapsrik, til å stole på, blid, hyggelig. Jeg er 100 % fornøyd med Rune

Beste legen som finnes

Lege: Rune Bjoraa Hodne Skrevet

Ble henvist til Rune etter å ha gått måneder uten å få hjelp fra nåværende og tidligere fastlege. Han tok seg tid og tok meg på alvor. Han undersøkte magen, fant problemet og ga meg behandling på samme dag.