Lønnås Legesenter

Otto Rugesvei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Lønnås Legesenter

Trygg og god lege

Lege: Ove Gjefsen Skrevet

Alltid tid til pasientene og er veldig pliktoppfyllende ihht oppfølging. Får raskt time. Anbefaler han på det sterkeste.

Utrolig flink til å følge opp

Lege: Ove Gjefsen Skrevet

Hatt samme fastlege i 30 år. Han har fulgt meg gjennom 5 svangerskap og jeg har alltid følt meg veldig godt ivaretatt.

Erfaren, fleksibel, ryddig og troverdig, både senter og lege.

Lege: Ove Gjefsen Skrevet

Har aldri opplevd ham forsinket. Erfaren og fleksibel, følger alltid opp prøvesvar og tilbakemeldinger. Gir gode forklaringer, troverdig, har tyngde, ingen lettvintheter. Vinnende vesen. Henviser ved behov.
For Senteret gjelder det samme. Alltid blide, smilende og effektive. Kan være telefonkø til tider selvfølgelig. Men de er raske på mail, sist fikk jeg svar etter 8 minutter.
Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos Gjefsen og Lønnås Legesenter. Anbefales.

Familiens lege

Lege: Haakon Sverre Tangen-Erikstad Skrevet

Gjennom tykt og tynt! Dyktig lege som er flink og hyggelig. Vi er veldig fornøyd. Svarer raskt på e-konsultasjoner og fornyelser av resept.

Omsorgsfull, ivaretakende og dyktig

Lege: Sigrunn Jørstad Skrevet

Mine barn og jeg byttet fastlege og valgte Sigrunn! For en lykke det har vært. Sigrunn er ivaretakende og ser hele mennesket. Hun går i dialog og er respektfull både i møte med barn og voksne. Hun er faglig dyktig og samtidig ydmyk og henviser raskt videre dersom hun mener det er riktig, Jeg opplever Sigrunn som serviceorientert og fleksibel. Hun bruker tid på deg og følger alltid opp med prøvesvar og for å sikre at behandlingen går som planlagt. Anbefaler Sigrunn på det varmeste!