Irislegene AS

Hamnevegen 48 5200 Os

Siste vurderinger av behandlere ved Irislegene AS

Imøtekommende

Lege: Catherine Mugesi Masiaga Skrevet

En fantastisk flink, tillitsskapende og lyttende lege. Kommuniserer godt, er smilende og blid.
Sender deg videre til spesialister når behovet er der.

Trygg,flink,og grundig.

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Tar seg tid til pasientene,og får deg til og føle deg trygg....sender deg videre,og følger deg opp.i motsetting til nokre leger,får du aldrig følelsen av at du tar opp for mykje tid,eller er ein»pest og plage»

Kunnskapsrik og flink person

Lege: Bjørn Petter Aasheim Johannesen Skrevet

Tar seg tid til pasientene. Han er flink til og finne ut hva probleme er og formidler det på en god måte. Han er veldig lett og snakke med.

trygg og profesjonell, men..

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Har hatt Hellerud i et par år, han har alltid vært profesjonell, tatt seg tid (noe som merkes på venterommet...), den tiden det tar med en pasient går ut over andre som meg som har ventet i gjennomsnitt 40 min hver gang jeg skulle ha time. Han er veldig forståelsesfull, trygg, veldig flink til å lese pasienten, men dessverre som en ung dame synes jeg ikke han passet lengre. Noen deler som han ikke kunne gi noe svar på (dette sa han også, men henviste meg til å søke litt på nettet, noe jeg allerede hadde gjort). Litt vanskelig med henvisninger men ingen problemer med fornying av resept. Som en ung jente bytter jeg da til en annen fastlege som passer mer til meg og som muligens forstår problemene, (kanskje vært gjennom noe lignende selv) og som har mer kunnskap om det.

Styr unna

Lege: Ina Michele Søvik Veim Skrevet

Prøver å dekke over manglende faglig kunnskap ved å opptre arrogant. En ung lege som tror hun kan og vet alt og som har manglende evne til å lytte til hva pasienten prøver å formidle.