Vågen Legesenter AS

Konsult Knudzonsgt. 8 6508 Kristiansund N

Siste vurderinger av behandlere ved Vågen Legesenter AS

Anbefaler

Lege: Nataliya Stensen Skrevet

Nataliya tar seg god tid, hun lytter og følger opp. Hun ser hele mennesket, og jeg føler meg godt ivaretatt av henne.

Et godt førsteinntrykk

Lege: Per Olav Hoem Kvalvåg Skrevet

Fikk han som fastlege etter anbefaling. Opplevde første time som om han var genuint interresert i meg som pasient da han ba meg gi et resymé av min sykehistorie. Virket som en veldig koselig og empatisk lege.

Flink og koselig

Lege: Per Olav Hoem Kvalvåg Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i en god stund og syntes han gir gode råd og hjelp. Jeg føler jeg blir hørt.

Stor faglig kompetanse og pålitelig

Lege: Eigil Ødegård Sandvik Skrevet

Dette er en veldig profesjonell, vennlig og utrolig dyktig lege. Har aldri følt meg så godt ivaretatt som pasient. Man blir sett, hørt og tatt på alvor som pasient. Anbefaler denne legen på det sterkeste! Hvis man ikke kommer inn på eksakt fastsatt tidspunkt for legetime, er det grunnet legen som tar seg god tid med alle sine pasienter.

Oppleves arrogant og lite lyttende.

Lege: Per Olav Hoem Kvalvåg Skrevet

Jeg opplever at legen ikke lytter til min beskrivelse, eller vurdering av egen tilstand.
Jeg er svært sjelden syk, men har av og til utfordringer knyttet til trening og skader.
Han undersøker ikke, ser ut til å gjøre forhastede konklusjoner, og har gjort feilvurderinger, til tross for tilbakemeldinger.
Jeg har nå valgt å skifte fastlege pga gjentatte dårlige erfaringer.