Olsvik Legesenter

Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Olsvik Legesenter

Tygg, lytter, tar seg tid

Lege: Randi Perny Osmundnes Aglen Skrevet

Bæden beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter til deg, tar seg tid. Og ikke minst er tilgengelig. Hun svarer på prøver i helger, kvelder (når det ikkehoper seg opp) :)
Er ufattelig glad for å ha henne som fastlege. Videresender ved behov. Jobber litt lengre ved behov. Alt ettersom passer ALLE. Fantastisk lege både for meg og mine barn.

Kari er en lege du kan stole på

Lege: Kari Bach Landro Skrevet

Jeg kom til Kari etter mange år med dårlige leger. Jeg har ikke annet å si enn at Kari vet hva hun driver med og alle som har henne som lege er heldige.
Hun ser hver eneste pasient og tar seg god tid til å lytte samtidig som hun er effektiv. Hun gjør mye Research og jeg hadde nok ikke vært her idag hadde det ikke vært for henne. Tusen takk Kari hvis du leser dette for at du er en så god lege.

Anbefales på det varmeste for en bedre lege finner du ikke

Veldig flink og imøtekommende lege

Lege: Øyvin Noddeland Mongstad Skrevet

Opplever at han er flink til å lytte til meg og ta det jeg sier på alvor. Opplever at han har respekt for mine opplevelser og beskrivelse av egen helse. Noe mange andre leger kan slite med. Han virker faglig kompetent og er alt i alt en veldig behagelige lege.

Jeg har anbefalt han til flere venner og familie.

Dyktig lege

Lege: Randi Perny Osmundnes Aglen Skrevet

Randi følger meg opp og lytter til meg. Er det mye jeg skal ta opp så får jeg en dobbeltime på slutten av dagen.
Hun kommer med råd og anbefalinger. Husker og leser seg opp på hva vi snakket om sist.
Hun er omsorgsfull og bryr seg om meg.
Har jeg forslag til behandling så sjekker hun opp og er positiv.

Fantastisk fastlege

Lege: Øyvin Noddeland Mongstad Skrevet

Dr. Mongstad er en sympatisk, imøtekommende og løsningsorientert lege. De gangene jeg har vært i kontakt med ham, har han alltid tatt meg og mine problemer på alvor. Hos Dr. Mongstad føler man seg trygg og ivaretatt, han lytter, gir råd og er alltid i godt humør. Anbefales!