Vågsbygd legesenter

Lumberveien 49 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsbygd legesenter

Fantastisk

Lege: Monica Øgrey Brandsdal Skrevet

Ble veldig lei meg da Lindebø sluttet. Var pasient hos ham i over 30 år. Men så kom Monica. Ingen kunne vært bedre til å overta. Har tillit til henne hele veien. Hun har alltid tid, er utrolig dyktig, lytter og veileder. Aldri redd for å høre med de andre hvis hun er i tvil om noe. Håper hun blir til hun går av med pensjon.

Min trygghet.

Lege: Kim Håvard Bertheussen Skrevet

Dr. Bertheussen, som er min fastlege, imponerer meg. Han overtok meg fra Dr. Vik, som var som å hoppe etter Wirkola……
Han har etter en tid som min fastlege, overgått forgjengeren.
Han er lyttende, jeg blir tatt på alvor, og han utreder mine utfordringer.
Når han ikke føler at han strekker til selv, nøler han ikke med å ordne ekstern hjelp.
Dette får meg til å føle meg trygg på at jeg alltid får den beste behandling.
Blir ikke bedre!

Dyktig og imøtekomme fastlege

Lege: Tom Andre Aas Skrevet

Kjempe fornøyd med min fastlege Tom Andre. Brukte i mange år lege i byen, men byttet pga stor avstand. Føler meg ivaretatt og trygg hos Tom. Veldig dyktig og god å prate med, flink til å lytte og komme med konkrete råd. Etter den tyngste perioden i mitt liv, var det betryggende å ha en så flink lege som Tom. Flink til å holde avtaler og ikke lang ventetid. Rask respons. Kjempe fornøyd. Anbefales på det sterkeste.
Mvh [navn fjernet av moderator]

Blir sikkert veldig bra etter hvert

Lege: Tom Andre Aas Skrevet

Hyggelig og grei å snakke med, men virker litt uerfaren. Henviste meg til feil sted. Barnet var til sjekk pga mageproblemer og han skulle ringe når blodprøvene var klare, men vi hørte aldri noe. Ringte selv og fikk legesekretærene til å sende oss svarene, som heldigvis var ok. Har også sagt ting som ikke stemmer om en sykdom jeg har (som ikke er sjelden). Men virker empatisk og er grei å prate med, så blir trolig en bra lege når han har fått litt mer erfaring.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Kristine Sidseldatter Vik Skrevet

Har ikke møtt fastlegen min, men har vært et par ganger hos vikaren hennes, Linde Larsen. Veldig hyggelig og imøtekommende. Ung lege som etter min mening passer veldig godt til jobben. Full tiltro til hennes kompetanse, og jeg ble behandlet på en måte som passet meg perfekt. Kan absolutt anbefales.