Vågsbygd legesenter

Lumberveien 49 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsbygd legesenter

Imøtekommende og dyktig

Lege: Kristine Sidseldatter Vik Skrevet

Har ikke møtt fastlegen min, men har vært et par ganger hos vikaren hennes, Linde Larsen. Veldig hyggelig og imøtekommende. Ung lege som etter min mening passer veldig godt til jobben. Full tiltro til hennes kompetanse, og jeg ble behandlet på en måte som passet meg perfekt. Kan absolutt anbefales.

Trygg og tydelig

Lege: Tom Andre Aas Skrevet

Opplever den nye fastlegen min som trygg, tålmodig, tydelig og detaljert ved konsultasjon/spørsmål.
Løsningsorientert

Trygg og god.

Lege: Kristine Sidseldatter Vik Skrevet

Har omsorg for pasientene sine. Oppriktig og god lege. Hun lytter, hjelper å finne en løsning. Ringer gjerne rundt til andre for å konferere. Veldig god lege.

I trygge hender

Lege: Monica Øgrey Brandsdal Skrevet

Å være pasient hos henne er bare fantastisk. Hun følger deg opp / ringer deg å hører hvordan det går, hun legger nye planer for behandling og du blir bare tatt vare på på en fantastisk måte. Når du er på konsultasjon føler du at hun virkelig hører på deg og føler med deg. Hun sjekker opp og ordner opp. Hun er kjempe dyktig og finner riktig diagnose. Er så fornøyd.

Fantastisk fastlege!

Lege: Kim Håvard Bertheussen Skrevet

Er stum av beundring av denne unge mannen. En mer forståelsesfull, faglig dyktig og ivaretakende lege må du lete veldig lenge etter. Ringer meg opp privat for å spørre hvordan det går, lytter lenge, gir gode råd, kjenner eller ser på mine ondter og snakker sammen med meg hva det kan være, og hva vi kan gjøre for å finne riktig medisin. Flytter han, flytter jeg etter. Har anbefalt ham på det varmeste til alle jeg kjenner.