Medicus Helsesenter

Blombakkane 77 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Medicus Helsesenter

Beste legen jeg har hatt, med god margin!

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Jeg bodde på Sotra i en kort periode i 2012, og har derfor kun vært hos Diana én gang, men det var nok til å overbevise meg. Hun var veldig blid og imøtekommende. Hun tok meg på alvor, undersøkte meg grundig, og hadde ingen problemer med å henvise meg videre til MR for å utelukke en mistanke. Noen dager etter MR-undersøkelsen fikk jeg brev i posten fra Diana med informasjon om resultatet. Lignende service og oppfølging har jeg aldri fått før (eller siden hos andre leger..).

En utrolig lege

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Uten tvil den beste og mest grundige legen jeg noen gang har konsultert. D har alltid tid til å lytte, og det er viktig.

Virkelig å annbefale!

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Byttet fastlege då Medicus åpnet.
Fikk endelig kvinnelig lege noe som hadde vært ønsket lenge. Har vært tidligere testet opp til 4 ganger for sukkersyken då plagene har vært på sitt værste utover en periode på 3 år, men etter lege bytte ble jeg med en gang sjekket for lavt stoffskifte og fikk resultate etter kort tid og endelig fikk jeg ett svar og en medisin som forebygget.

Jeg har aldrig opplevd en slik imøtekommende lege, med god kunnskap, lytte evne og forståelse og ønske om å virkelig ville sin pasient det beste. Lest seg godt opp på journalen og allerede kommet med spørsmål ang tidligere problem og skade for å forsikre seg om ting ble nye tester tatt og holdt under oppsyn. Her har også legen tid til deg, du får aldrig den følese av at "din tid" brukes opp eller at du har dårlig tid.

Må si meg meget fornøyd med legebytte, men værre er det med tilgjengelighet over tlf. En må virkelig ha tålmodighet når en skal ringe til legekontoret.

Nei! Nei! Nei!

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Jeg ble anbefalt å bruke henne av folk som helt tydelig er fornøyde. Jeg reagerer sterkt, hun har løyet til meg 3 ganger, ikke lytter hun, viser heller ingen forståelse. Hun framtrer arrogant, og gir meg følelsen av at jeg er til bry. Jeg blir ikke tatt på alvor. jeg er i en situasjon hvor jeg trenger tett oppfølging, og det nektes å gi av denne fastlegen selv etter jeg påpeker at rettighetene er på min side.
Hva skyldes alt dette? Driver hun med forskjellsbehandling av pasienter? Det føles hvertfall sånn, når dem det kom anbefalinger fra opplever det stikk motsatte på alle punkt.
Det toppet seg da jeg ble møtt med en sur mine og ble snakket til som om jeg var komplett idiot fra personell i skranken.

Nok er nok, Jeg bytter!

Dyktig og effektiv

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Jeg har hatt Anette Pukerud som fastlege i nærmere to år, og de konsultasjoner hun har hatt med meg, har vært helt tilfredsstillende. Hun er sympatisk, og har, etter min oppfatning god evne til å lytte, og hun er flink til å henvise videre til spesialist, f.eks. Haukeland, hvor jeg har fått utmerket behandling. Jeg har aldri opplevd noe "vente og se" med henne. Jeg har endog, ved "akutte" tilfelle, kommet inn mellom konsultasjoner - på dagen- og fått diagnose og behandling. Telefonvakten ved Ågotnes legekontor er også imøtekommende og løsningsorientert.