Medicus Helsesenter

Blombakkane 77 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Medicus Helsesenter

Legen som tok på seg for mye pasienter

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Jeg stod på vikalisten i kommunen og ble overført til Anette i 2014. Jeg har vært veldig fornøyd og hun tok seg god tid. Rettferdig, snill og imøtekommende var hun...i begynnelsen.

Etterhvert ble hun mer distré, hun hørte ikke på alt man hadde å si og man fikk en tomhetsfølelse nå man gikk derifra. Ting ble bare gjort til det helt nødvendige.

Dette skjedde i takt etter at pasientlisten hennes ble større og større.

Hun er en flink lege, men jeg tror at hun har mer pasienter enn hun kan egentlig håndtere.

Arrogant

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Jeg gråt når jeg gikk derfra. Ikke hører hun på hva du har å si, og ikke er du syk heller!! Aldri møtt et så arrogant menneske. I tillegg er det helt umulig å få time, og er du så "heldig" å få, må du regne med å vente godt over tiden...

Troverdig og forståelsesfull

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Dr.Pukerud er en troverdig og forståelsesfull fastlege. Hun tar meg som pasient seriøst, og gir gode råd. Jeg vil anbefale Dr.pukerud på det varmeste.

Veldig dyktig!

Lege: Carl Martin Welde Skrevet

Carl Martin Welde, kan anbefales på det sterkeste! Har alltid fått den hjelpen jeg trenger, og føler meg veldig trygg på legen min!

En lege som bryr seg

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Vår fastlege pensjonerte seg, så da valgte vi Elisabeth, egentlig ut fra nærhet, og alder. Det viste seg å være et svært godt valg.
Som ny pasient for henne ble jeg grundig sjekket, bl.a. røntgen av lunger. Det ble oppdaget en svulst, som viste seg å være kreft.
Fordi den ble oppdaget tidlig har dette gått bra, ble operert for ett år siden, og er frisk i dag.
Hele dette året har jeg blitt tett fulgt opp av Elisabeth, hun ringer meg så snart hun har prøveresultater, hun støtter og oppmuntrer og har tid til å lytte, hun bryr seg om hvordan jeg har det.
Min mann opplever henne som positiv og sympatisk, og grundig, hun sender oss videre når noe bør sees nærmere på, og følger oss opp.
Elisabeth har et behagelig og tillitvekkende vesen, vi regner oss som heldige som fant henne