Medicus Helsesenter

Blombakkane 77 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Medicus Helsesenter

Ikke tilgjengelig, men dyktig

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Hun har lite tid til pasientene sine, men hun gjør en bra jobb. De gangene jeg har fått time, har jeg blitt tatt på alvor og jeg har blitt hørt. Anette Pukerud er en veldig bra lege, som bare ikke er tilgjengelig hele tiden.

Verdens beste lege som finnes

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

En lege som virkelig bryr seg
Hun reddet livet mitt flere ganger
Ringer til og med på lørdag om noe er galt med prøvene
Hun lytter og tar prøver og følger deg opp oftere enn andre ville gjort
En engel til lege
En lege jeg virkelig anbefaler andre
Var skikkelig syk en gang hun ringte meg etter jobb for og spørre om jeg var blitt bedre
Det er lege med hjerte for sine pasienter
Verdens beste lege med omsorg og ekte kjærlighet til sine pasienter

Blid, vennlig lege, med god kunnskap og flink til å kommunisere med pasient

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Pga akutte smerter i rygg, bestilte jeg en legetime hos Anette. Hun hadde mye kunnskap om min situasjon. Hun tok en nøye undersøkelse, og fant fort ut hva som var galt, og kom med anbefalinger og råd om hvordan jeg skulle bli frisk raskest mulig, og tiltak for å forebygge ryggsmerter. Fikk også resept på litt smertestillende.

Hun er høflig, interessert i pasienten, kunnskapsrik, og flink til å kommunisere..

En god lege👍

Svært fornøyd med denne legen

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Har hatt henne som fastlege et halvt års tid, er veldig fornøyd med valget. Tar seg tid til å lytte, tar deg på alvor, vennlig, tenker raskt og grundig, er ujålete. Fin personlighet, inngir tillit. Om det er noe så kan bli bedre så er det responstiden på telefonen hos sekretærene, kanskje man kunne visst hvor man står i køen om man prøver å nå igjennom på telefon. Men i og med at resepter og timebestilling kan ordnes på web så hjelper det jo mye. Ellers - hyggelige og profesjonelle folk.

Flink og grei

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Har vært hos henne flere ganger nå, og opplever alltid å bli hørt og tatt seriøst. Resepsjonen er også hyggelig.