Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Nes Legesenter DA

Jeg har full tillit

Lege: Tore Magnar Pedersen Skrevet

Legen gir gode forklaringer, han har god til og er lytter til hva du har å si. Sender også videre dersom han er usikker. Er spesielt fornøyd med at han forklarer så godt!

En god lege!

Lege: Tore Magnar Pedersen Skrevet

Tar seg alltid god tid, lytter til alle problemer man måtte ha. Tar ting alvorlig og henviser videre hvis det er nødvendig. Fornuftig og rolig.

Kommer aldri til å bytte fastlege

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Jeg er en ung kvinne. Jeg opplever Edvin som en dyktig, rolig og en som alltid tar seg tid til meg. Føler aldri at han er stresset. Også har han Glimt i øyet og er en trivelig mann.

Lege med stort forbedringspotensiale!

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Hadde denne legen som fastlege i flere år. Kan oppleves som hyggelig og imøtekommen ved opplagte diagnoser som halsbetennelse og liknende. Men ble veldig skuffet da jeg trengte hans hjelp i forhold til medfødt funksjonshemming og tilrettelegging i hverdagen. Her fremsto han som lite imøtekommende, og jeg opplevde ikke at han på noen måte stilte spørsmål for å kunne kartlegge og danne seg et bilde av min situasjon. I tillegg snakket han til meg på en serdeles nedverdigende måte. Dette skjedde ved flere anledninger, og all respekt og tillitt til han som lege er fraværende.

Dyktig lege

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Dyktig lege, flink til å lytte, kommer med gode råd. Ikke vanskelig ifht å videresende til spesialist. Føler seg ivaretatt hos denne legen. Anbefales!