Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Nes Legesenter DA

Dyktig lege

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Dyktig lege, flink til å lytte, kommer med gode råd. Ikke vanskelig ifht å videresende til spesialist. Føler seg ivaretatt hos denne legen. Anbefales!

Beware if you have unusual symptoms - he may turn you away

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

This doctor did not take me seriously when I started having multiple symptoms and signs. When I went back to him a third time to tell him about them, he thought I worried too much about my health and asked me to find another doctor. I decided to change to another doctor who I feel is taking my uncommon symptoms and signs more seriously. I would exercise caution seeing this doctor if you have uncommon or undiagnosed health problems which require further evaluation and persistence.

humørsyk

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Vet aldri om legen har god eller dårlig dag, slitsomt å ha en så humørsyk lege. Fryktelig rask til å "se" hva som feiler deg, uten grundigere vurdering/ prøver. Skal bytte til annen fastlege

En trygghet.

Lege: Kari Garberg Skrevet

Forstår ikke helt den kritikken jeg leser her.
Jeg opplever legen min som trygg, diskré og lyttende. Hun har alltid tid til meg. Er ikke hos legen ofte, men føler fortsatt hun har en relasjon til meg.
Dyktig dame.

Et fantastisk menneske og en meget dyktig lege.

Lege: Goran Babic Skrevet

Jeg er kvninne, Babic er min fastlege. Tar deg på alvor, flink til å lytte. Flott at han også har så fin humor. Veldig fornøyd:)