Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Nes Legesenter DA

Effektiv, morsom og faglig dyktig

Lege: Goran Babic Skrevet

De Babic er en kunnskapsrik, morsom, effektiv og TILGJENGELIG :-)

Ingen forståelse

Lege: Kari Garberg Skrevet

Opplevde lite forståelse for bekymring vedr blødninger og smerter i uke 12 av svangerskap. Jobber med tunge løft på 15-18 kg fra paller over hodehøyde og det var i følge legen ingenting. Jeg har visst ingenting å bekymre meg for, men fikk 50% sykemelding. Følte at hun latterliggjorde min situasjon og hun sa det var på grensen, uten at jeg forstår hvilken grense vi snakker om.

Ja, den beste legen jeg har hatt!

Lege: Goran Babic Skrevet

Dyktig og forståelsesfull .Det rette glimtet i øyet blandet med en fantastisk humor.
Utfører utvilsomt sitt fag på en tillsvekende og faglig dyktig måte.

Ikke fornøyd

Lege: Kari Garberg Skrevet

Jeg er utdannet innenfor helsevesenet selv, og har til daglig mye kontakt med leger. Jeg føler legen er veldig travel og egentlig ikke har tid til å høre på hva jeg har og si. Jeg opplever at medisiner er løsningen på alt, og er selv veldig uenig i dette. I stedet for å foreslå psykolog/noen å prate med når man har det vanskelig, er løsningen antidepressiva. Også blir medisiner lettest foreslår når man har vondt et sted. Synes heller da fysio, kiroprator osv bør prøves først. Liker ikke denne holdningen. Som positivt føler jeg at hun ønsker hjelpe, men dårlig tid og medisiner drar veldig ned.

Direkte ufin

Lege: Goran Babic Skrevet

Denne legen er ikke spesielt åpen for å snakke med pasienten. Han kan være brå og snakker fort, og er ofte noe vanskelig å forstå. Effektivitet er viktig og han vil helst ha deg fortest mulig ut av kontoret. Faglig er han nok dyktig, men kommunikasjon er han ikke god på.