Romerike Allmennspesialistene AS

Telefonnummer934 30 170934 30 1 ...
Dampsagveien 2 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Romerike Allmennspesialistene AS

Beste legen!

Lege: Nima Khabazian Hajiri Skrevet

Beste legen jeg noen gang har vært hos! Føler at han tat meg på alvor, jeg får den hjelpen jeg trenger. Veldig hyggelig mann! Anbefales på det sterkeste!

1 måned ventetid!

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Time ventetid hos denne legen er 1 måned.
Alt annet spiller ingen rolle. Legen er rett og slett utilgjengelig til pasienter.

Flink lege

Lege: Nima Khabazian Hajiri Skrevet

Jeg hadde han på legevakta og jeg har aldri møtt en lege kjenner til mine plager uten å søke på nett. Derfor er han min fast lege

Ok minus

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Legen lytter og er forståelsesfull. Har bare vært der 3 ganger.

Resepsjonen er helt forferdelig! Diskuterer med pasienter på høytalertelefon slik at hele venterommet hører alle detaljer. Resepsjonistene er veldig lite hjelpsomme og ignorerer forespørsel om akuttime, og latterliggjør deg for ikke å vite at "akuttimer kan kun bestilles mellom 0830 og 09". De er ikke opptatt av "kundens" behov overhode, og må tvinges til å sette opp time, og da setter de gjerne opp time flere måneder frem i tid selv om det gjelder akutte forespørsler. Selv måtte jeg hinke i 7 dager fordi de ikke gadd sette opp akuttime for å ta bort en opphevet tånegl som skapte store smerter.

Styr unna!

Veldig hyggelig overrasket

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Jeppesen er en veldig lett og solrik person. Han deltar i pasientens problem. I mange år er dette den første legen etter besøk som det var håp om en rimelig behandling.