Frisk Legekontor

Bøkkerveien 4 0579 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frisk Legekontor

Resepter

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Meget misfornøyd da han som ikke min fastlege nektet å gi ut resept på medisiner som spesialist på OUS og fastlegen har foreskrevet. Han mener vel at treningen skal hjelpe uten å forstå pasientens sykdomsbildet.

Arrogant

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Hun bør komme ned fra sin høye stol. Tviler ikke på hennes kunnskap men hun er arrogant, ikke men noe som hun ikke mener. hun er nærmest autistisk opptatt av å finne en diagnose, og finner hun den ikke ,er du ikke mye verdt. Hva med å se pasienten i øynene, la pasienten snakke, finne en en vei sammen med pasienten. Ikke i noen tilfeller av mine legebesøk har denne legen , lagt sine hender på meg, ikke målt blodtrykk, ikke tatt pulsen . Er ikke det første pri. ? Det er ikke ordene hun skriver på PC skjermen hun skal behandle det er øynene rett foran henne , dette vet alle som jobber med mennesker. Men hun er en arrogant legge det er vanskelig å gå til.

Helt fantastisk!

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Det er så godt å endelig finne en lege som tar deg på alvor, lytter, er nøye, trygg, kunnskapsrik og som samtidig har glimt i øyet. Han er så lett å snakke med og har et behagelig vesen. Jeg føler meg sett og så godt tatt vare på hver gang jeg har vært hos han. Rett og slett en helt fantastisk lege.

Empatisk og proff

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Har endelig fått en lege som er fantastisk flink og virker genuint interessert i sine pasienter. Flink med de små er han også. Anbefales sterkt!

Meget fornøyd!!!

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Etter en negativ opplevelse hos min forrige lege var besøket hos dr.Mehdinia som tok meg på alvor, lyttet på meg og kom med gode råd, en stor lettelse. Jeg har besøkt ham alene og sammen med min sønn 5 ganger og har vært fornøyd hver gang.

Jeg kan varmt anbefale ham som lege!