Frisk Legekontor

Bøkkerveien 4 0579 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frisk Legekontor

Anbefales ikke.

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Det var vanskelig å kommunisere ordentlig med denne legen, opplevde det ble trukket slutninger før jeg fikk formidlet budskapet mitt.

Selv etter gjentatte forsøk, fikk jeg dessverre aldri tillit til denne legen.

Har for mange pasienter

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Hanne Lien har vært min fastlege i mange år, men hun har fått allt for mange pasienter desverre. Slik det er nå virker det som at det er om å gjøre å få pasienter ut av døren så fort som mulig.

Fantastisk - Tok kontakt med meg undersin egen ferie.

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Hanne har vært min fastlege gjennom mange år. Følte at jeg ikke ble tatt seriøst de første 2 årene da undersøkelser ikke ga svar på hva som var galt. Men da jeg fortalte om min fortid og mine problemer med depresjoner og angst ble jeg tatt dønn seriøst umiddelbart. MYE støtte og empati. Etter at jeg opplevde en traumatisk krisehendelse, tok Hanne seg til og med tid til å ringe med da hun selv hadde ferie for å forsikre seg om at jeg hadde det bra. DET står det respekt av. Jeg må bytte fastlege pga flytting, noe som er litt trist. Jeg hadde jevn oppfølging hele veien.

Hun kan ha en fremstilling som ikke virker åpenhjertlig med en gang, men kan ikke utsette noe annet på henne. Hun er full av empati og medmenneskelighet.

Anbefales ikke

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Jeg hadde Hanne M. Lien som fastlege i tre år. De få gangene jeg var hos henne disse årene, var hun stresset og sur. Jeg fikk nesten dårlig samvittighet, for jeg følte at jeg forstyrret henne. Anbefales ikke.

God lege - Du får hva du trenger

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Har hatt Hanne som lege i 5 år, og har vært veldig fornøyd med henne som lege. Ventetiden er dessverre alltid litt lang, men når du først kommer inn til Hanne så er hun hyggelig, lytter, forstår og gir deg det du trenger (om det er henvisning til spesialtist eller resept eller råd). Må dessverre bytte lege fordi jeg har flyttet til en annen bydel og det blir tungvint å komme seg til Sinsen.