Frisk Legekontor

Kontakt

Telefonnummer21 45 63 6321 45 63 ...
Bøkkerveien 4 0579 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(142)
142 vurderinger
Tilgjengelighet
(106)
106 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(114)
114 vurderinger
Service
(97)
97 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Frisk Legekontor

Opplever henne som lyttende og svært dyktig

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt Hanne Margrete Lien som fastlege i mange år både for meg selv og mine barn. Opplever henne som lyttende og svært dyktig. Hun gir gode råd på en ærlig måte. Hun har alltid tatt alt jeg forteller med stort alvor, tatt mange undersøkelser, gitt rekvisisjon til spesialiser og generellt god veiledning. Eneste minus er gjennomsnitt 40 min ventetid hver eneste gang.... Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Ettersom jeg flytter fra Oslo må jeg dessverre bytte fastlege.
De som jobber på Sinsenklinikken av sekretærer og andre leger er også dyktige og svært vennlige.

Mere opptatt av å prate enn å lytte

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hanne Lien er en lege som ikke tar seg tid til å høre hva man sier, og hun tar raske konklusjoner på løst grunnlag. Jeg fikk ofte følelsen av ikke å bli trodd, om jeg i det hele tatt fikk komme til ordet. Ja, for hun er veldig glad i sin egen stemme og har til tider en nokså nedlatende tone.

Rett og slett horribelt

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Mitt første møte med denne legen var en mildt sagt ubehagelig opplevelse. Jeg sliter med diverse psykiske lidelser, deriblant sosial angst. Å gå inn på kontoret hennes var som et eneste kaldt gufs, hvor jeg av en brysk, overkjørende og gretten kvinne både ble møtt av en total mangel på sympati og forståelse, samt en utrolig likegyldig og avvisende holdning til at jeg sto i fare for å havne på gata som hjemløs. Hele situasjonen bar preg av et menneske som overhodet ikke burde figurere i en posisjon hvor det å gi omsorg og varme bør være førsteprioritet, samt en generell gjennomstrømningsholdning til pasienter, hvor det å innkassere hundrevis av kroner for å rable litt på et ark tydeligvis står i primærfokus, og ikke individers beste på et personlig, medmenneskelig plan. Jeg er ikke noen typisk protest-type som sutrer og klager over manglende service, men kvaliteten på dette var så begredelig at jeg ønsker å advare andre før de registrerer seg som pasienter hos Hanne Lien. Denne legen er rett og slett uhyggelig og iskald - styr unna! Min desidert verste opplevelse med medisinsk personell. Noensinne.

Toppen av kransekaken var at Sinsenklinikken fakturerte meg for en time jeg ringte og avbestilte flere dager i forveien, ved en senere anledning. Aldri mer Sinsenklinikken, heller. Håpløst.

Lite imponerende

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har tilsynelatende for mange pasienter på listen/planlegger dagen dårlig. Styr unna med mindre du ikke har bedre å drive med enn å sitter på et legekontor å vente.
Tilsynelatende lite respekt for pasient/kundes tid og sterkt ønske om å pakke flest mulig betalende kunder inn i tidsplanen.

For min egen del ble jeg sittende å vente 40 minutter etter oppsatt time uten å bli kalt inn. Jeg gav beskjed på forværelset at det var relativt respektløst overfor kunde/pasientens tid, og ba dem stryke meg fra listen sin så jeg kunne dra.
Fikk som svar at jeg bare kunne dra, men da ville de sende meg en faktura for å ikke ha dukket opp til oppsatt time.

Jeg spurte da om når de hadde satt opp time til neste kunde etter meg, og fikk som svar at på det tidspunktet var de også allerede 10 minutter forsinket til kunden som skulle komme etter meg.
At jeg dro ville altså bare hjelpe dem å ta inn deler av forsinkelsen sin.
Til tross for dette forklarte damen på forværelse at jeg måtte vente minst 1 time før jeg kunne dra, dersom jeg ikke skulle bli fakturert for å ikke ha dukket opp til timen jeg hadde sittet å ventet på i nærmere tre kvarter.

Anbefales ikke

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var forutintatt om mine problemer og var mer opptatt av å prate enn å lytte. Fortalte meg flere ganger hvor mange andre som har slike problemer og hvor mange pasienter hun har. La ord i munnen på meg flere ganger, og jeg fikk ikke en gang pustepause. Ble svært nedtrykt av å sitte der. Har aldri følt meg så ille til mote når jeg har gått ut av et legekontor.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.