Fornebuporten legesenter DA

John Strandrudsv. 14 1360 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Fornebuporten legesenter DA

Nedlatende og lite forståelsesfull

Lege: Eline Caspersen Grimsmo Skrevet

Dr Grimsmo har en nedlatende holdning og er lite forståelsesfull. Man får inntrykk av at man heller burde ta seg sammen enn å komme til henne. Hun får meg ofte til å føle meg dum. Hun er både allmennlege og overlege i psykiatri..........det siste stiller jeg meg undrende til.

Omtänksam och kunskapsrik

Lege: Aase Christine Dale Skrevet

Dale är den bästa fastlegen jag haft! Hon är omtänksam, duktig och ser sina patienter. Hon följer alltid upp och gör ett otroligt bra jobb! Jag känner mig trygg hos henne.

Lite tillit dårlig kommunikasjon

Lege: Eline Caspersen Grimsmo Skrevet

Har hatt Eline som fastlege i ett år nå og anbefaler det ikke. Føler ikke at hun er god til å lytte eller at jeg kommer til, og går ut derifra med en følelse av å bli møtt med fordommer/misforståelse. Innimellom kan hun i tillegg være nedlatende eller hånlig. Føler meg ikke forstått eller godt tatt vare på.

Stigmatiserende og avvisende

Lege: Eline Caspersen Grimsmo Skrevet

Jeg kom til Grimsmo på en akutt time i 2020. Hun var veldigt avvisende og det var tydlig at hun helst ikke ville ha meg der. Jeg er ikke norsk men bor og studerer i Oslo. Når jeg spurte mer om eventuell videre behandling svarte hun med å si "sånn gjør vi i Norge" og henviste til behandlingen vi snakket om. Jeg følte meg veldigt stigmatisert og tenker fortsatt på den konsultasjonen. Hun skrev også in feil opplysninger om meg i journalen min. Grimsmo har aldrig vart min fastlege og kommer aldrig at bli det.

Fantastisk fastlege

Lege: Aase Christine Dale Skrevet

En omsorgsfull, dyktig og medmenneskelig lege som følger opp, og er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg føler meg alltid ivaretatt og blir sett og hørt. Hun er bare helt topp.