Randesund Legesenter

Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden

Siste vurderinger av behandlere ved Randesund Legesenter

Gir seg ikke

Lege: Runar Nørsett Skrevet

Jeg bytta fastlege til Nørsett i høst, og han gir seg ikke for å finne ut av hva problemet er. Henviser videre, følger opp. Lytter til det man sier, som er sjeldent for dagens leger etter min mening. Veldig fornøyd, endelig en lege som forstår :) Han har ikke dårlig tid, forhaster seg ikke.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Lege: Christine Trondsdatter Alme Skrevet

Flink til å lytte og tar deg alltid på alvor. Effektiv, og rask til å finne gode løsninger. Jeg er utrolig fornøyd med denne legen.

En lege jeg har full trygghet og tillit til.

Lege: Christine Trondsdatter Alme Skrevet

Christine er den beste legen jeg noensinne har hatt. Hun tar meg alltid på alvor, lytter, tar nødvendige prøver og undersøkelser, er tålmodig og gir ikke opp. Jeg føler meg alltid velkommen, sett, hørt og møtt. Anbefales på det sterkeste!

Kunne ikke vært bedre

Lege: Ellen Johanne Aas Skrevet

Hos Ellen Aas føler jeg at jeg er den eneste pasienten hun har og at hun virkelig bryr seg. Man føler god kontakt og at man virkelig blir lyttet til. Faglig er hun også dyktig og oppdatert, hvilket er like viktig. Jeg er strålende fornøyd, og bytter ikke lege! Fordi hun er så populær, kan det ta litt tid å få time med mindre det er akutt. Da får man time umiddelbart!

Den beste legen .

Lege: Ellen Johanne Aas Skrevet

Hun er bare helt utrolig ! Stiller alltid opp. Troverdig,til å stole på . Unik med andre ord.