Oris Dental Galleri Oslo

Oris Dental Galleri Oslo holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Galleri Oslo

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Mohammad Moafi Skrevet

fantastisk tannlege. Jeg var så nervøs for å få fjernet en tann, og han var veldig tålmodig, omsorgsfull og forståelsesfull og gjorde en fantastisk jobb. sterkt anbefalt.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Jeg har operert ut to visdomstenner hos Oris Dental. Var ganske så nervøs før inngrepene, men Dr. Afnan er et naturtalent i å berolige og informere pasienten hans. Følte meg så godt ivaretatt. Vil absolutt anbefale både oris dental, og spesielt Dr. Afnan. Fantastisk lege og person👍🏼😁

I loved

Tannlege: Nine Sjasmin Dehdar Skrevet

She is so nice! She explained everything to me! I thought her work was excellent, not to mention that she was very quick and very attentive! I recommend her work! 🙂

En enestående tannlege

Tannlege: Andy Chin Chen Skrevet

Det er alltid en himmelsk opplevelse når jeg kommer til behandling hos Andy Chen. Andy er profesjonell tannlege og oral kirurg, han gjør alt lettvint, tilbyr alltid en løsning. Men det som gjør Andy spesielt er hans personlighet, høflighet, godhet, hjertelighet, man føler seg i hans nærhet så trygg og velkommen, det er bare å lene seg og nyte Andys tilstedeværelse og ferdiheter.

Meget dyktig og trygg Oralkirurg

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Jeg er så fornøyd med Oris Dental Galleriet hos Shoresh Afnan. Tar seg god tid, rolig og veldig god til å berolige den som sitter i stolen. Får alltid godt med bedøvelse, og aldri hatt vondt under visitten. Anbefaler virkelig Shoresh Afnan om du sliter med tannlegeskrekk som meg!;) Han har også vært utrolig grei når det gjelder betalingen. Har fått lov til å betale litt nå og da, som har vært helt topp når det gjelder meg som har fått satt inn implantat.
Anbefales på det sterkeste!!!