Oris Dental Galleri Oslo

Oris Dental Galleri Oslo holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Galleri Oslo

Strålende fornøyd!

Tannlege: Esha Katyayen Skrevet

Strålende fornøyd med min behandling hos Esha. Hun jobber effektivt samtidig som hun er nøye og holder deg informert underveis, hun lytter interessert til deg som pasient, er ærlig om hva en kan forvente og hva som kreves av deg selv for oppnåelse av godt resultat, men trygg og svært dyktig. Vil varmt anbefale henne til alle.

Den desidert beste tannlegen jeg har vært hos!

Tannlege: Jolanta Nazaretian Skrevet

Jeg har hatt Jolanta som tannlege, som er helt fantastisk. Hun er veldig opptatt av at pasienten skal ha det bra og være komfortabel, er svært dyktig, omsorgsfull, rolig og kjempehyggelig. Kan ikke sammenlignes med andre tannleger jeg har hatt!! Anbefaler Jolanta på det aller, aller varmeste!🙂

En utrolig fornøyd kunde

Tannlege: Jolanta Nazaretian Skrevet

Jeg må starte med å si at Jolanta er en utmerket tannlege, der hun har sørget for at jeg som pasient føler meg trygg. Jeg føler meg rolig i tannlegestolen, ingen ubehag når hun går over tennene samtidig som du får svar på alle spørsmål du måtte ha. Hun sørger for å passe på deg, at du får en smertefri tannbehandling og et resultat som blir perfekt. Jeg må si at jeg er utrolig fornøyd med Jolanta.

Beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Esha Katyayen Skrevet

Kjæreste Esha, takk for den fantastiske jobben du gjorde for meg.
Selve inngrepet utførte du på en behagelig måte slik at jeg ikke har hatt noe smerter siden.

Anbefales sterkt!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Andy Chin Chen Skrevet

En helt fantastisk tannlege som virkelig har hjulpet meg med tannlegeskrekken min. Han er så positiv og har en veldig behagelig måte å snakke på. Kan anbefale ham på det sterkeste.