Skaun Legekontor AS

Rådhusvegen 6 7353 Børsa

Siste vurderinger av behandlere ved Skaun Legekontor AS

Super dame!

Lege: Anne Marte Gisnås Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Byttet nylig til denne fastlegen. Har godt inntrykk av henne. Hun er interessert, empatisk og flink!

Fantastisk Lege

Lege: Smail Mandzuka Skrevet

Møtte han da fastlegen min hadde ferie. Veldig hjelpsom i motsetning til andre leger på legesenteret. Trivelig kar som gjør alt for å hjelpe pasientene sine. Skjønner hvor sønnen som også er lege har arvet sitt gode sinn og humør fra. ANNBEFALES.

Fantastisk Lege

Lege: Anne Marte Gisnås Skrevet

Bytta til Anne Marte og jaggu er jeg glad for det😀 For ei trivelig dame og så flink. Utrolig at ho har ledige plasser på lista si. Anbefales på det sterkeste.

Verdens beste fastlege!

Lege: Helge Hatlevoll Skrevet

Hatt legen siden jeg var barn, er nå 39! Bruker kjempegod tid,flink lytter, kunnskapsrik. Forståelsesfull. Hele familien har han som fastlege. Superfornøyd!!

Distre, rotete og lite oppdatert

Lege: Helge Hatlevoll Skrevet

Var veldig fornøyd med Hatlevoll tidligere, før jeg utviklet en kronisk sykdom som krever oppfølging. Da ble det bare rot. Kort sagt: glemsom, distre og lite oppdatert, både faglig og på pasientens sykdomshistorikk (selv med journalen fremme). Som kronisk syk trenger jeg en god fastlege i ryggen som følger meg opp og bidrar aktivt i samarbeid med andre, og der kom han dessverre til kort.