Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

Kunnskapsrik, empatisk og tillitsvekkende

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

Føler at jeg alltid blir tatt på alvor og er meget trygg på at hennes vurderinger stemmer. Det har vist seg hver gang jeg har vært der. Kan anbefales på det varmeste. Hun er lyttende og finner alltid en god løsning.

En virkelig god fastlege

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

Legen er sympatisk, rolig og lyttende. Meget kunnskapsrik. Vil ikke gjette på diagnoser før prøvesvar og resultater av evt. tilleggsundersøkelser foreligger. Strekker seg langt for å få en god utredning av pasienten.

Grundig, lyttende og løsningorientert

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Tar seg god tid, flink til og involvere pasienten for riktig
diagnose. kunnskapsrik på allmennmedisin, og veldig flink på idrettsskader/belastnig,muskel/sener osv.

raymond alessandro saetre

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Har bare gode ord å gi til Håvard. Han har forstått mine behov och problemer i den forstand som en Exellent lege kan gjøre. Jeg er veldig Glad for å kunne fortsette som pasient hos han, når han fortsetter som fastlege på Bøleråsen legesenter. Han er GREAT!! Derfor følger jeg med han . Takk, mvh [Navn fjernet av moderator]

Trygghet

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Dr. Andersen ger ett stöd, hjälp och trygghet i alla situationer. Jag är mer än nöjd med Håvards tillit till mig som patient.
Han får saker gjort och hänvisar direkt till rätt instans, samtidigt som han tar ansvar för aktuell situation.

Bästa legen jag haft, nånsin.