Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

En lege som ser deg.

Lege: Maria Nadeem Skrevet

Maria ser på deg når du forklarer hva som feiler deg. Hun noterer på ett ark i stedet for å sitte med nesa i pc'n. Hun tar deg på alvor og søker alltid en løsning.

Fornøyd

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Hatt han som lege hele livet mitt. Stort sett fornøyd, enkelt å få rask time og svare på ekonsultasjoner. Opplever han som hjelpsom og at han ville finne ut av problemene. Dessverre tok mitt største problem en god del år å finne ut av, selvom han henviste meg hit og dit og gjorde sitt beste. Opplever også alltid tilbakemeldinger på prøver eller andre undersøkelser. Han er anbefalt av meg til andre venner som står på venteliste.

Lytter

Lege: Maria Nadeem Skrevet

Maria Nadeem er en effektiv og lyttende fastlege. Hun ser på meg når jeg snakker (fremfor å sitte med nesa i pc’en) og hun tar meg på alvor. Jeg føler meg sett og hørt. Jeg har også hatt med ungene dit og de liker henne også godt.
Hun er rask til å svare i PatientSky, både når det gjelder e-konsultasjon og fornying av resepter.
Legesekretærene er hyggelige, dyktige og effektive.
Kan anbefales.

Meget dyktig og hyggelig fastlege

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

Dette er en meget dyktig fastlege. Hun tar seg alltid tid til å lytte. Gir seg ikke før hun finner ut hva som feiler deg. Hun kontakter spesialister dersom hun er i tvil.
Svarer alltid på elektronisk forespørsel og ringer deg opp dersom du er langvarig syk. Hun er en som bryr seg om deg.

Trygg, hyggelig og veldig hjelpsom

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

Veldig flink lege. Hjelper meg godt med alle problemer og forstår dem godt. God til å lytte og bra oppfølging.