Logo for Nittedal Tannlegesenter

Nittedal Tannlegesenter

Logo for Nittedal Tannlegesenter

Om klinikken

Ditt smil - vår glede

Vi har tannlege og tannlegevakt for både barn og voksne. Vår klinikk ligger sentralt, midt i Nittedal sentrum. Hos oss kan du få time på dagen. Vi har åpent alle dager, inklusive helger, kvelder, netter og ferier. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

Vi tilbyr de aller fleste behandlinger innen oral helse. Vårt mål er å tilby alle pasienter god tannhelse og en tannlegeopplevelse slik at du går ut fra klinikken med et smil.

Alle våre behandlere er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF). Dette innebærer at du som pasient har en ekstra grunn til å velge en tannlege som er MNTF, siden alle medlemmer er pålagt å følge ekstra lover og regler.

Vi tilbyr bred kompetanse gjennom erfarne tannpleier, allmenntannleger og spesialister.

Vi ønsker nye og eksisterende pasienter velommen.

Nittedal Tannlegesenter holder til i Nittedal

Siste vurderinger av Nittedal Tannlegesenter

Fantastisk hjelp

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Beste tannlegebesøket jeg noen gang har hatt. Før jeg kom til Kurda, hadde jeg ekstrem tannlegeskrekk - nå har jeg ikke det lenger. Kurda og laget hennes fremstår som veldig proffe, og de er utrolig dyktige i jobben de gjør. Kommer man til Nittedal tannlegesenter, er man helt klart i trygge hender.

Beste tannlegen jeg noen gang har besøkt!

Behagelig og Dyktig Tannlege

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Etter å ha slitt en del med tannleger fant jeg endelig Nittedal Tannlegesenter.
Meget profesjonelle ansatte fra tannlege Kurda og hennes kollegaer. Top moderne lokaler og utstyr, noe som gjorde behandlingen bedre enn forventet.
Dette blir min nye faste tannlege fremmover.
Takk for god hjelp

"Blir ikke bedre enn dette!"

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Det er så mange positive ting å skrive om tannlege Kurda og klinikken at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne!
Kan starte med at hos henne har jeg opplevd den beste tannrelaterte opplevelsen jeg noen gang har hatt. Fra den første dagen jeg besøkte tannlege Kurda har jeg følt at jeg har blitt tatt vare på og blitt behandlet som en venn. Hun hører på bekymringene mine, tar tid til å forklare hva hun gjør og hun gjør det best! Jeg lærer noe nytt hver gang jeg er hos henne og jeg føler meg virkelig trygg.
Gratis parkering rett utenfor klinikken gjør det enda enklere å besøke henne og alle som jeg har møtt der er utrolig høflige.
Toppkvalitet behandling hos kunnskapsrike tannleger - anbefales på det sterkeste!

Den beste tannlege du kan gå til

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Dr,Kurda er en dyktig og trygg tannlege, kan anbefales på det sterkeste og beste tannlege jeg vært hos på lenge

Svært dyktig

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Dr. Kurda Mirza er ein dyktig, profesjonell tannlege, faglig er hu veldig flink.
Før hu starter forklarer hun ka hu gjær, man føler seg godt i varetatt hos hu.
Anbefaler henne på det sterkeste.