Logo for Nittedal Tannlegesenter

Nittedal Tannlegesenter

Logo for Nittedal Tannlegesenter

Om klinikken

Ditt smil - vår glede

Vi har tannlege og tannlegevakt for både barn og voksne. Vår klinikk ligger sentralt, midt i Nittedal sentrum. Hos oss kan du få time på dagen. Vi har åpent alle dager, inklusive helger, kvelder, netter og ferier. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

Vi tilbyr de aller fleste behandlinger innen oral helse. Vårt mål er å tilby alle pasienter god tannhelse og en tannlegeopplevelse slik at du går ut fra klinikken med et smil.

Alle våre behandlere er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF). Dette innebærer at du som pasient har en ekstra grunn til å velge en tannlege som er MNTF, siden alle medlemmer er pålagt å følge ekstra lover og regler.

Vi tilbyr bred kompetanse gjennom erfarne tannpleier, allmenntannleger og spesialister.

Vi ønsker nye og eksisterende pasienter velommen.

Nittedal Tannlegesenter holder til i Nittedal

Siste vurderinger av Nittedal Tannlegesenter

Fantastisk

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Hun har gitt mine tenner topp pleie i en årrekke og kan anbefales på det sterkeste. Også bra på pris!

Uprofesjonelt

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Styr unna. Fikk en behandling som kostet 50k og som skulle ta ca. 6mnd å fullføre, men fordi hun sporløst forsvant i 3 mnd. og var borte av og på så tok det nesten 1 år. Måtte nedspamme resepsjonen for å høre om når jeg kan få neste time. Fikk alltid beskjed om at tannlegen skulle ta kontakt noe hun aldri gjorde. De kunne heller ikke si når jeg kunne forvente å høre fra henne heller.

Meget god erfaring med dyktig, menneskelig tannlege

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Kurda er faglig dyktig, gjør grundige vurderinger for best mulig resultat, er nøye med detaljer. Hun har det siste nye i utstyr. Den største bonus er hennes menneskelige egenskaper, hun er varm, nær, oppmerksom på individuelle behov, samtidig som hun er direkte og effektiv. Trodde aldri jeg skulle glede meg til å gå til tannlege etter 60 år med dårlig erfaring.

En fantastisk tannlege; personlig veiledende, profesjonell og varm.

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Jeg hadde flere utfordringer med tennene mine, og visste at jeg trengte en dyktig tannlege for at jeg skulle bli fornøyd. Det ble jeg!

Kurda Mirza er veldig nøye, hun er også oppdatert på det siste. Hun gir god service og jeg jeg følte meg helt trygg. Jeg tror hun elsker fornøyde kunder for hun gir virkelig det lille ekstra. Jeg finner ingen bedre tannlege enn henne.

Den beste tannlegen

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Veldig flink og effektiv. Bare positivt humør og bra service. Bra pris, anbefales på det sterkeste!!