Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Råholt Legesenter

Meget bra!

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Har vært min fastlege hele mitt liv, og må si jeg er meget fornøyd. Har flyttet rundt i Norge, men beholdt henne som fastlege, og heller kjørt i noen timer for å komme til en lege jeg er strålende fornøyd med. Proff og ærlig.

Hyggelig, lyttende og rolig.

Lege: Ole Magnus Nilsen Skrevet

Første møte med ny fastlege ble utrolig bra. Gikk inn til kontrollen min med galopperende puls og høyt blodtrykk. Følte meg sett og hørt- godt undersøkt og informert, -og forlot kontoret med normalt blodtrykk og lav puls, og med avtale om ny kontroll i oktober.

Rolig, trygg og dyktig.

Lege: Ole Magnus Nilsen Skrevet

Fikk et fantastisk førsteinntrykk av Dr. Ole Magnus Nilsen. Opplevdes som lyttende, rolig, imøtekommende og hjelpsom. Han tok seg god tid til å prate med sønnen min og meg.
En meget verdig arvtaker etter forrige (avtroppende) fastlege.

En meget god lege.

Lege: Odd Nyborg Skrevet

Jeg har flyttet mye ifm jobb, inn- så vel som utland. Har også noen spesielle og alvorlige underliggende diagnoser.
Jeg er takknemlig for at jeg i hele denne tiden har hatt Nyborg som fastlege, og både jeg og familien føler en trygghet i nettopp dette.
At enkelte trekker for tilgjengelighet blir søkt, prøv å gjøre denne jobben selv med de forutsetninger en fastlege har!!
-og effektivitet er en nødvendighet for å komme rundt gitt de premisser fastlegeordningen har (forøvrig en dårlig ordning, men det er ikke legens skyld).

HelseRespons (app) er gull - får alltid svar samme dag.

Odd Nyborg.

Lege: Odd Nyborg Skrevet

En lege som tar seg tid når det er viktig. Flink til og sende videre til eksperter innenfor det fagfeltet som er utenfor fastlegenes fagfelt. Han har for mange pasienter ellers bare positivt å si om Dr. Odd Nyborg