Gimle Legesenter AS

Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Gimle Legesenter AS

Dårlig behandling av meg som passient

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Etter mange år sluttet min fantastiske fastlege . Den nye legen virket stresset , og så mest ned i data maskinen .
Videre kom hun med uttalelser som " vi har bare 15 minutter " . I stedet for å foreslå en ny time .
Eller hun kunne si " andre har ikke funnet ut av dette så det finner ikke jeg heller ut av "
Det kunne også komme en melding om at hun ikke vil gå videre med et problem. Til sammen skapte alle disse tingene liten tillit og jeg er glad jeg fikk byttet lege . Ellers kjempe fornøyd med personalet .

Verste legen jeg har møtt

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Var hos denne legen med min datter. Verste har opplevd. Ikke så hun på barnet, ikke lyttet hun til problemet, men svarte heller at dette ble for omfattende (mageproblemer), og hun hadde ikke tid til dette i dag, vi fikk bestille ny time!! Opplevde henne som frekk og lite imøtekommende. Byttet fastlege etter første og siste besøk!

Det skjønneste menneske jeg kjenner

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Hos Anette er du ikkebare en pasient,men en person som hun viser stor personlig interesse . Hun er imøtekommende og hele tiden tilstede for meg når jeg har time hos henne. Et varmere menneske skal du lete lenge etter. Heldige er de som får henne til fastlege.. Og sekretærene fortjener blomster og ros slik de står på,har ikke legen tid så har alltid de tid til en beroligende prat. Takk.

En trygg lege.

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Fastlegen oppleves som rolig, tilstedeværende, grundig og effektiv.
Hun har ikke vært min fastlege, men jeg kom til henne i fjor sommer, etter å ha gått med tiltagende sterke smerter uten at min faste lege "klarte" å gjøre det hun skulle.
Hun opptrådte med stor trygghet og profesjonalitet, var rolig og imøtekommende. Stilte åpne spørsmål og gjorde en grundig klinisk undersøkelse. Henviste videre til rett person, og i løpet av kort tid fikk jeg diagnose og riktig behandling.
Vurderingen er basert kun på ett møte, hun får likevel full score, fordi hun gjorde alt riktig. Jeg gikk fra legekonsultasjonen med en stor opplevelse av å være ivaretatt. Dr Sola forhindret en langvarig sykemelding!

Fantastisk lege

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Anette Løvsland er en lege som ser deg. Her blir du ivaretatt og henvist videre om nødvendig. Har kun gode erfaringer med denne legen.

Hva angår legesekretærene trenger de fleste ett kurs i kundebehandling og normal høflighet.