Tjølling Legekontor

Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng

Siste vurderinger av behandlere ved Tjølling Legekontor

Hun er veldig snill.

Lege: Vibeke Øfsti Skrevet

Som lege, må hun kjekke på Google om medisiner eller annet, ikke så bra når er du gravid. Men veldig snill til å snakke med.

Bra!

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

En lege som tar seg god nok tid til å lytte og spørre relevante spørsmål. Oppleves behagelig konkret.

Flott lege

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Jeg har hatt Håvardsrud i et par år nå og han er den beste legen jeg har vært i kontakt med. Han er genuint interessert i deg, behagelig, rolig, hyggelig og profesjonell. Han er flink til å forklare alt du trenger å vite om sykdom, behandling og fremgangsmåter, og er innmari behjelpelig. Jeg er rett og slett lei meg for at jeg er nødt til å bytte fastlege ettersom jeg flytter. Skulle ønske jeg kunne tatt han med meg, for det er sjeldent jeg føler at jeg virkelig kan stole på og være trygg hos legen, spesielt menn da jeg generelt åpner meg lettere for kvinner.

Ikke minst: som ungdom/ung voksen blir du tatt på alvor. Jeg ikke har blitt tolket som at jeg bare har "ungdomsproblemer som løser seg av seg selv bare jeg skjerper meg", og det har mye å si

Dyktig

Lege: Vibeke Øfsti Skrevet

Førsteinntrykket var ikke så godt men nå har jeg helt nytt syn. Veldig fornøyd, følger opp, sender deg vidre, uansett svar på prøver så sender hun deg brev i posten. Forstår pas om de sliter med noe veldig hjelpsom. Lett å snakke med. Ikke vanskelig å få resept om du trenger det samtidig som hun følger deg nøye opp. Får time på dagen. De fleste kontor damene er kjempe koselig bortsett fra ei som har fått mye tilsnakk ikke gøy når henne tar tlf legger på røret før man får snakket ferdig.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Tar deg på alvor. Ser på deg når han snakker. Får den hjelpen jeg trenger. Sender deg videre ved behov.