Tjølling Legekontor

Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng

Siste vurderinger av behandlere ved Tjølling Legekontor

Forklarer, samarbeider og tar meg på alvor.

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Har hatt ham som lege i flere år, altså har jeg vært innom en del ganger. Opplever at han forklarer behandlingsmulighetene med hverdagslige ord og tar beslutninger i fellesskap med meg. Han lytter og holder øyekontakt med meg (ikke øyekontakt med datamaskinen). Når jeg spør om et nytt legemiddel vet han hvilket og hvordan det fungerer, derfor mistenker jeg at han holder seg godt faglig oppdatert. Fordi han forklarer, samarbeider og ser meg i øynene føler jeg meg trygg og tatt på alvor.

Imøtekommende og grundig

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Jeg har hatt kontakt i 2 år. Meget grundig, ryddig og vennlig. Følger godt opp og gir meget god informasjon. Anbefales.
Forøvring: Du har ingen god sak dersom du ikke vet hva som feiler deg når du kontakter legen. Husk: Legen vet ikke hva du er plaget av, det er det du som vet.

Solid lege

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Flink til å høre på hva man sier, og forklarer og informerer godt hva diagnoser og behandlinger innebærer. Saklig og høflig.

Lite interessert, følger ikke opp

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Skulle ringe for å avtale ifht henvisning, hørte ikke noe, etter purring hørte man fortsatt ikke noe.

Dyktig lege

Lege: Astrid Helene Bjerklund Nilsson Skrevet

Hun er en ansvarsfull og pliktoppfyllende lege. Er lett å kommunisere med og viser forståelse og empati. Dyktig, og gjør en god jobb. Kontorpersonalet er også flinke og det er lett å komme gjennom på telefonen.