Halmstad legekontor

Idrettsveien 10 1580 Rygge

Siste vurderinger av behandlere ved Halmstad legekontor

Den dårligste legen jeg har hat

Lege: Reidar Sannes Skrevet

Han sitter bare å skriver tar seg ikke tid til pasienten. Lytter ikke på hva du har å si. Orker ikke å undersøke deg.

Anbefales IKKE

Lege: Reidar Sannes Skrevet

Opplever dr. sannes som lite interessert i pasientens behov.
Lytte er heller ikke han sterkeste egenskap, da han somregel sitter å trykker på pcn, og nikker med hode mens du prøver å fortelle. Opplever han heller ikke som oppfølgende, da jeg flere ganger har tatt forskjellige prøver som han skulle gi tilbakemld på uten resultat. Heldigvis fått byttet fastlege nå.

Fantastisk!

Lege: Ove Kenneth Kvinge Skrevet

Kom tilfeldigvis til denne legen med datteren min da han hadde daglegevakt. En fantastisk lege! Lytter, oppfatter problemet og setter i gang tiltak. Opplevde også at han konfererte med kollega da han var usikker på et spørsmål jeg stilte, og det føler jeg mange leger kvier seg for. Følte meg trygg og ivaretatt, tar av meg hatten!

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Karianne Stave Skrevet

Jeg hadde Karianne Stave som fastlege for meg og mine to barn i nesten to år, måtte dessverre bytte pga flytting. Ble alltid godt ivaretatt samtidig som hun tok seg god tid i konsultasjonene. Hadde aldri byttet dersom jeg ikke hadde flytta!

Fantastisk bra lege!

Lege: Ove Kenneth Kvinge Skrevet

Han tar vare på deg. Rolig og gir deg svar på det du måtte lure på. Alltid glad og engasjert