Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

Flink og hyggelig

Lege: Hanne Vidnes Skrevet

Fikk Hanne når min andre fastlege sluttet. Hun har vært veldig opptatt av å bli kjent med meg og lytte til min historie.
Jeg føler meg tatt på alvor og hun har sendt meg til undersøkelser for å komme til bunns i problematikken.
Hun er rask til å svare på E-konsultasjon. Har bare positivt å si!
Resten av personalet på Hisøy legesenter er også flotte, og jeg føler meg alltid sett og møtt på en vennlig, god og trygg måte!

Fantastisk lege

Lege: Hanne Vidnes Skrevet

Veldig glad for at Hanne ble min nye fastlege . Tar deg virkelig på alvor. Kommer inn der og får hjelpen du trenger.

Fantastisk

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Veslemøy Hippe er en fantastisk dyktig fastlege. Hun er faglig sterk, veldig god på kommunikasjon både med vokse, ungdommer og barn. Hun er grundig og man føler seg ivaretatt og trygg. Veldig takknemlig for at jeg og mine barn har henne som fastlege.

Trygghet

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Dr. Hippe gir følelse av trygghet, spesielt ved ting man kan synes vanskelig temaer å ta opp med ang. kroppen Det har hjulpet meg mange ganger. Dyktig allmennlege , er nå mln mening

Omsorgsfull ogøsningsorientert.

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Gjennom år og et omfattende sykdomsbilde har jeg benyttet Nedenes legesenter. I Dr. Sillerud møtte jeg en omsorgsfull og løsningsorientert fastlege. Takket være ham har jeg opprettholdt en vis livskvalitet. Av personlige grunner ble det nødvendig å bytte fastlege. Jeg har derfor fått erfare hvor heldig jeg har vært. Ny fastlege er mer opptatt av tiden en meg. Jeg velger derfor å sitte hjemme. Resultat at veien til pleie og rullestol blir mye kortere en den kunne ha blitt med en kapasitet som Dr. Sillerud.