Hurdal Legesenter AS

Telefonnummer63 92 05 2063 92 05 ...
Doktorvegen 15 2090 Hurdal

Siste vurderinger av behandlere ved Hurdal Legesenter AS

Grundig

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Har vært bortskjemt med en suveren fastlege som har kommunisert med både meg ( pasient) og pårørende. Flyttet nå til Hurdal og nå fått en som gjør jobben. Fått en som tar tak i nye utfordringer, gjør hjemmeleksa og er forberedet og klar til konsultasjon . Det er ikke bare moro for legen til å undersøke prostata, men gjør det.

Forståelsesfull og grundig

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Leena er i mine øyne verdens beste lege. Hun er grundig, forståelsesfull og tar seg tid til deg. Hun er ikke redd for å henvise eller skjekke opp om hun lurer på noe, som igien skaper trygghet. Flink med barna og rolig.

Veldig fornøyd!

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Hører på meg, tar seg tid, dyktig. Føler meg godt ivaretatt.

Har et annet legekontor nærmere, men velger å kjøre lengre for å ha henne.

Menneske over lege

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

Et empatisk og godt mennesket. Hun lytter til og forstår sine pasienter. Som lege behandler hun problemer og ikke symptomer. Hun et kunnskapsrik, men ikke påståelig. Dersom hun er usikker, er hun den første til å innrømme dette, og gir gode henvisninger.

Fabelaktig lege!

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Arild er fabelaktig. Dyktig. Detaljert. Kunnskapsrik. Ser deg. Rådgir. Er direkte. Streng. Løsningsorientert. Samtidig forståelsesfull og empatisk. Tar seg tid til deg. Ser alvor når det er der. Handler raskt. Jeg føler meg veldig trygg og ivaretatt som pasient.