Legehuset NOVA AS

Torggata 1 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset NOVA AS

Lite samarbeidsvillig,

Lege: Arne Willem Keilman Skrevet

Har hatt Keilman som lege i litt over 2 år og har opplevd han som en vanskelig og lite samarbeidsvillig lege. Jeg har helseforsikring gjennom jobb som dekker forskjellig type behandlinger, men jeg må uansett innom fastlegen for å få riktig henvisning. Da jeg snakket med Keilman om at jeg hadde forsikring var han plutselig ikke interessert i å hjelpe meg og sa jeg heller skulle gå direkte til Volvat eller lignende. Dette er veldig rart da det er helt normalt at man har slike forsikringer gjennom arbeidsgiver. Andre ganger har jeg opplevd at han lytter og er forståelsesfull, men så fort timen er over kan han avbryte meg midt i en setning med at «det var alt vi rakk i dag». Inntrykket mitt av denne legen totalt sett er veldig dårlig og jeg vil fraråde andre å bruke han.

Hyggelig, trygg og interessert

Lege: Karl-Otto Sørensen Skrevet

Jeg opplever det som trygt å komme til ham. Han henviser alltid videre om han ikke kan svare, og han er fantastisk til å følge opp i etterkant. Han er også veldig god til å vise og forklare årsak til plager.

Dyktig og hensynsfull!

Lege: Sigrid Kristine Sele Haugtomt Skrevet

Moren min fikk dyktig hjelp; helsen kunne utvikle seg til å bli verre, så timingen med legebesøk og rask oppfølging var vi alle glade for!

Jeg har selv fått hjelp av Sigrid, og av de få gangene som jeg har fått hjelp så har det vært spot on!

Arrogant

Lege: Karl-Otto Sørensen Skrevet

Hatt han som lege noen år, godt jeg byttet lege fordi han er lite lyttende og mest opptatt av å skrive på datameskinen og virker uinteressert.

Dyktig og fantastisk lege

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Hun er dyktig, bryr seg, vennlig. Høflig. Hun følger opp, lytter aktiv, viser omsorg og veileder og gir råd som jeg føler meg trygg. Andrea har reddet livet mitt med oppfølging og dosering av livsviktig medisiner.
Hun er allsidig og dyktig. Samt bra samarbeid med sykehusene og eller henvisninger når det er viktig.
Jeg er meget fornøyd og er privilegert som jeg har henne som min fastlege.