Legehuset NOVA AS

Torggata 1 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset NOVA AS

Har bestandig tid til deg..

Lege: Andreas Johannes Heck Skrevet

Beste legen jeg har hatt noen gang. Han sjekker ting nøye. Hører på en. Han kaster deg ikke ut sånn om andre leger gjør. Er ikke opptatt av piller men prøver og finne andre ting som kan erstatte det. Følger opp deg. Men synes han bør bruke mindre tid på kommunikasjon på kvelden. At han kan ta litt fri. Det at han tar den tiden som trengs er kjempefint. Da må en regne med at en må vente litt for å komme inn. (De som ikke respekterer det bør finne en annen lege.) Han er flink til å lese seg opp på forskning. Bestandig god tone med han.

Verdens beste lege

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Andrea er verdens beste lege.
Tar seg god tid og forstår pasientene. Svarer på meldinger fra helsenorge og gir rask time.
Er interessert i pasient og ønsker å samarbeide med andre aktører.
Anbefalt dersom du har kontakt med flere aktører i helsetjenesten.

Dyktigste legen jeg har vært hos

Lege: Andreas Johannes Heck Skrevet

Jeg opplevde å bli lyttet til og tatt på alvor. Jeg fikk tatt prøvene jeg ønsket svar på og han gikk igjennom alt med meg. Flere leger skulle sett på mennesker med mer helhetlig. Hjulpet pasienter å finne årsak og ikke bare behandlet symtomer.

Kunnskapsrik og ivaretakende

Lege: Karl-Otto Sørensen Skrevet

Har hatt han som lege i over 20 år, og er veldig godt fornøyd. Opplever at han tar meg på alvor, og utreder der det er nødvendig. Videresender alltid prøvesvar. Han tar seg tid til pasientene sine, derfor er han ofte forsinka til timeavtalen. Dette er helt ok, jeg setter pris på at han tar seg tid til meg for det jeg har å ta opp. Han har store kunnskaper, men er alltid interessert i å høre mine tanker om det aktuelle. Diskuterer gjerne løsninger med meg. Respektfull og hyggelig.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Beste lege jeg har hatt. Hadde henne som lege på Kapp legesenter. Da hun flyttet til Hamar, måtte jeg bytte. Nå står jeg igjen på venteliste til henne. For har flyttet tilbake til Hamar område. Er ingen tvil for meg, å bytte igjen iallfall 😃