Bankgården Legekontor AS

Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av behandlere ved Bankgården Legekontor AS

Trygg og dyktig

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Har stressa meg ned i situasjoner der jeg har overtenkt, og gitt meg veldig god behandling for spesielt allergi som jeg har slitt med i alle år. Blir tatt på alvor.

Beste fastlegen!

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Har mange år med mye kontakt med helsevesenet pga flere autoimmune sykdommer. Av alle fastleger jeg har hatt er Strøm den beste. Hun evner å se det totale bildet, og iverksette de riktige tiltakene. Gir meg som pasient stor trygghet. Legen er en god lytter, og gor tydelige råd. Kan trygt anbefales.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Hun lytter, tar deg seriøst og sjekker ting nøye, og henviser deg videre for at du sjekkes ut ordentlig. Hun er veldig hyggelig, kunnskapsrik, ærlig, svarer raskt på e-konsultasjoner, mm. Jeg anbefaler henne til alle!

Flink lege

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Flink som lege. Men er du over 80 år og skal fornye førerkortet må du forberede deg på en kognitiv test .
Fra 19 juni 2019 ble denne regel opphevet . Kun ved mistanke om kognitiv svikt.
Mange leger fortsetter med denne testen generelt . Ble sur da jeg nevnte dette !!!!
Fikk min helseattest men kun for 2 år !! Byttet fastlege

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Hadde Zaheer som fastlege k 4 år før han flyttet - meget dyktig lege som lytter aktivt og setter seg godt inn din allmentilstand før han stiller diagnose. Respektfull og kunnskapsrik lege som bygger tillit hos meg som pasient. Den beste fastlegen jeg har møtt.